Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@08:03:33 GMT

تردد از مرز مهران به سهولت انجام می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۸۷۷۷

تردد از مرز مهران به سهولت انجام می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سعید کریمیان امروز دوشنبه در گفتگو با رادیو اربعین با اشاره به شرایط نا مساعد جوی شب گذشته در مرز مهران افزود: برای حفظ امنیت زائرین، افراد در مساجد و حسنیه ها و مدارس و سایر مکان های امن استان ایلام ساکن گردیدند.

وی همچنین در خصوص هزینه پارکینگ های مهران خاطر نشان کرد: هزینه پارک خودرو ها در این پارکینگ ها برای هر شبانه روز پنج هزار تومان تعیین شده و سقف حداکثر دریافتی ۴۰ هزار تومان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: زائرین برای پیشگیری از بیماری های ناشی از تغییرات آب و هوایی حتما لباس مناسب همراه خود داشته باشند.

کد خبر 4438219

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 97 اربعین حسینی سعید کریمیان اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی بوشهر گرگان مرز مهران کرمانشاه مشهد یاسوج شهرکرد شیراز خرم آباد خطبه های نماز جمعه خبرگزاری مهر سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۸۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودروهای دارای تخلفات مخاطره آمیز تا پایان تعطیلات نوروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سرهنگ محمد حیدری گفت: از آنجا که یکی مهمترین علل تصادفات در معابر درون شهری انجام تخلفات حادثه ساز توسط برخی رانندگان است ، امسال بیش از ۷هزار دستگاه به دلیل مواردی همچون  سرعت بالا، حرکات نمایشی، آلودگی صوتی، دور دورکردن، ایجاد صدای ناهنجار، پلاک مخدوش، حرکات مارپیچ  در معابر درون شهری شناسایی وتوقیف سیستمی شده اند.

وی افزود: از این تعداد بیش از ۲۵۰۰ دستگاه در پارکینگ توقیف و پس از اعمال قانون، ثبت نمرات منفی و اخذ تعهد و آموزش های لازم ترخیص شده اند.

سرهنگ حیدری گفت: خودروهای که درایام نوروز به دلیل انجام حرکات مخاطره آمیز  توسط پلیس توقیف شوند تا پایان تعطیلات نوروز(۱۴ فروردین۱۴۰۳)  در پارکینگ نگهداری می شوند.

 

دیگر خبرها

  • تردد بیش از ۴۰ هزار نفر از مرز مهران در ۲۴ ساعت گذشته
  • ۱۸ هزار نفر از شب گذشته تاکنون از مرز مهران تردد کردند
  • وضعیت تردد زوار عتبات عالیات در مرز مهران
  • تونل شماره ۱ راه کربلا در مسیر ایلام - مهران زیربار ترافیک رفت
  • تونل اول راه کربلا در مسیر ایلام - مهران زیر بار ترافیک رفت
  •  تونل شماره ۱ راه کربلا در مسیر ایلام - مهران زیربار ترافیک رفت
  • تونل اول راه کربلا زیر بار ترافیک رفت
  • نصب جک درب پارکینگ و کرکره برقی چگونه انجام می‌‍شود؟
  • توقیف خودروهای دارای تخلفات مخاطره آمیز تا پایان تعطیلات نوروز
  • پلیس : پارکینگ‌ و کفی‌ها حق ندارند هیچ پولی از مالکان موتورسیکلت‌ دریافت کنند