Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، امیر قلعه‌ نویی در گفتگو با برنامه ورزشی رادیو تهران به اعتراض‌های مربیان نساجی نسبت به پنالتی دقیقه ۹۴ سپاهان واکنش نشان داد. قلعه‌نویی در این برنامه گفت: «جواد نکونام که حافظه خوبی دارد چرا درباره پنالتی روی سعید آقایی حرف نزد؟ در همین بازی هم داور می‌توانست به نفع سپاهان پنالتی بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان به گفته کارشناسان از داوری‌ها لطمه خورده و ما هم به شکل قانونی و محترمانه نامه نوشتیم و به کمیته داوران اعتراض کردیم. دوستان به سپاهان احترام بگذارند، ما دقیقه ۹۰ گل خوردیم، ولی بازی را بردیم و این قابل احترام است.»


سرمربی سپاهان درباره بازی با استقلال گفت: «برای ما هر بازی در لیگ برتر حکم یک فینال را دارد و بازی با استقلال هم حساس است، استقلال روند خوبی پیدا کرده و ما هم دنبال ارائه یک بازی خوب در زمین باکیفیت آزادی هستیم. امیدوارم بازی این دو قطب فوتبال ایران جذاب و زیبا باشد.» قلعه‌نویی درباره بازی پرسپولیس و السد هم گفت: «به برانکو توصیه می‌کنم بازی قبل را فراموش کند. حضور جمعیت هم شاید همان ۱۵ دقیقه اول تأثیرگذار باشد؛ چون السد قبلاً در آزادی بازی کرده، می‌تواند با جو ورزشگاه کنار بیاید. به السد نباید زمان داد، چون در این صورت خطرناک می‌شود.»

 

خبرورزشی

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: السد سپاهان پرسپولیس استقلال امیر قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۸۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مایلی‌کهن با شکایت قلعه‌نویی به زندان می‌رود!

نادر فریادشیران در مصاحبه‌ای گفت: به نظر من فوتبال ما اهداف خودش را گم کرده است. فوتبال برای تزریق نشاط به جامعه است، اما اینجا، چون مدیران فوتبال ما فاقد فرهنگ فوتبالی هستند داستان فرق می‌کند. اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال را ببینید، بین شان چهره‌ای که در فوتبال عرق ریخته باشد وجود ندارد. در نهایت یک آدم صفر کیلومتر مثل تاج می‌شود نفر اول فوتبال ایران. من همینجا یک نکته را بگویم: آقای رضا تاج فوتبالیست بوده؛ آقای مهدی تاج بازیکن نبوده است. این را از اصفهانی‌های قدیمی هم بپرسید. آقای اصولی اصلا اصول فوتبال را بلد نیست. برای همین فوتبال دچار هرج و مرج شده است.

وی گفت: لیگ ما با این همه هزینه که در آن می‌شود از نظر ساختار مشکل دارد. کیفیت این لیگ پایین است. در این لیگ ترس بین مربیان وجود دارد؛ ترس استفاده از بازیکنان جوان. این ترس در سرمربی تیم ملی وجود دارد تا بقیه. یک روزی آقای مایلی کهن به آقایان درخشان و استانکو گفت مهدوی کیا را در ترکیب پرسپولیس بگذارید تا من به تیم ملی دعوتش کند. آقای علی موسوی و فرهاد مجیدی هم همینگونه چهره شدند. سرمربی تیم ملی این شجاعت را ندارد. همان بازیکنان که آقای مایلی کهن دعوت کرد سال‌ها در سطح اول فوتبال ایران و اروپا بازی کردند. فدراسیون فوتبال باید باشگاه‌ها را مجبور کند تا از نفرات جوان استفاده کنند.

وی درباره مدعیان قهرمانی گفت: استقلال و پرسپولیس شانس اول قهرمانی هستند. من فکر می‌کنم تیم استقلال اقتصادی بازی می‌کند و محتاط است، البته این برای آنها موفقیت است. پرسپولیس فکر نمی‌کردیم بعد از رفتن یحیی خودش را حفظ کند، اما آنها هم موفق بودند. در این فوتبال خیلی اتفاقات می‌افتد. نگرانی‌های آقای نکونام درست است، اما آن دست‌های پشت پرده که ایشان می‌گوید ممکن است برای تیم‌های دیگر هم باشد.

فریادشیران به «اطلاعات آنلاین» گفت: تا امروز سکوت کردم. من مدیرعامل باشگاه استقلال بوده ام. برای این تیم بازی هم کرده ام و حق دارم نظر بدهم. نمی‌دانم آقای خطیر چگونه مدیرعامل شد. ایشان قبلا هفته‌ای ۵ بار به من زنگ می‌زد، اما وقتی پست گرفت دیگر خبری از او نشد. من مطمئن هستم ایشان را سفارشش را کرده اند وگرنه با کدام سابقه ورزشی آمد؟ جواد نکونام یقینا از ایشان خبره‌تر است، ولی جواد نکونام، پسر خوب، هر چقدر این قضیه را دنبال کنی دودش به چشم خودت می‌رود، چون خطیر در این فوتبال کسی نیست و شما از جنس فوتبال هستی. آقای نکونام، شما روی مستطیل سبز تمرکز کن و کمتر مصاحبه کن!

مربی اسبق تیم ملی افزود: کجای دنیا این همه از دست‌های پشت پرده حرف می‌زنند و کسی هم واکنش نشان نمی‌دهد؟ اینها همه از ضعف فدراسیون است. آقای کیومرث هاشمی، شما تا فوتبال ایران را درست نکنید هیچ کاری نکرده اید. دست تان بابت سر زدن به پیشکسوتان درد نکند، اما فوتبال ویترین ورزش ایران است و اگر آن را درست نکنید کاری نکرده اید. فوتبال ما با این مدیران درست نمی‌شود.

فریادشیران گفت: شما به من بگوئید رییس کمیته مسئولیت‌های اجتماعی فدراسیون ما چه کسی است و تا امروز چه کرده است؟ اینها درد است که پست دارند و کاری نمی‌کنند.

دستیار اسبق محمد مایلی کهن در پایان درباره دادگاه پیش روی شکایت امیر قلعه نویی گفت: آقای مایلی کهن دوست ندارد من و یا وکیلی ایشان را همراهی کند. مردم ایشان را می‌شناسند. چند تا تیم پارسال به ایشان پیشنهاد دادند، اما قبول نکرد و گفت این فوتبال جای ما نیست. ایشان یکی از صادق‌ترین آدم‌های ورزش است. من می‌روم دادگاه و کنار ایشان هستم. ایشان حاضر است برود زندان و ممکن است این اتفاق هم بیفتد. این شرمساری برای آقای قلعه‌نویی خواهد ماند، چون از مربی اش شکایت کرده است. همینجا بگویم که آقای مایلی کهن محکوم شود به پرداخت جریمه نقدی، نخواهد داد و می‌رود زندان.

منبع: خبر ورزشی

 

tags # امیر قلعه نویی ، محمد مایلی کهن سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • تغییر و تحول ناگهانی در کادر مربیگری مورایس!
  • ضربه پنالتی فاجعه بار آنته بودیمیر در دقیقه 97 بازی اوساسونا و والنسیا / فیلم
  • بدترین پنالتی تاریخ: توپ به خط نمی‌رسید! (عکس)
  • قطبی: نمی‌توانم جزئیات همکاری با قلعه‌نویی را اعلام کنم
  • دیدار قلعه نویی با سرمربی ایتالیایی ترکیه (+عکس)
  • دیدار قلعه‌نویی با سرمربی ایتالیایی ترکیه
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • ژنرال مایلی‌کهن را روانه زندان می‌کند؟
  • سرنوشت قلعه‌نویی در انتظار مورایس؟
  • مایلی‌کهن با شکایت قلعه‌نویی به زندان می‌رود!