Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-28@01:00:19 GMT

ساخت ایستگاههای نوین تاکسی و اتوبوس در شاهرود

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۸۸۶۱

ساخت ایستگاههای نوین تاکسی و اتوبوس در شاهرود

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محسن احمدی با بیان اینکه احداث و راه اندازی سایبان‌های نوین، پایانه‌ها و اقدامات اینچنینی حمل و نقل گامی برای استاندارد سازی حمل و نقل شهری محسوب می‌شود، افزود: مدیریت شهری شاهرود با بکارگیری مشاورین ترافیکی در راستای ساماندهی حمل و نقل عمومی احداث ایستگاه‌های تاکسی، اتوبوس و پایانه‌های مسیر حرکتی را در دستور کار خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن این مطلب که فاز اول پروژه در هسته مرکزی به منظور رفاه حال شهروندان، بهبود سیما و منظر شهری، افزایش ایمنی مسافر، سهولت دسترسی و اقامت در فصول گرم و سرد اقدام به ساخت سایه بان نوین در این منطقه کرد، ابراز داشت: این سایبان با مساحتی حدود ۵۱۰ متر مربع و با پیش بینی فضای انتظار مسافر و حرکت ایمن وسایل نقلیه عمومی صورت می‌گیرد.
شهردار شاهرود هدف از این امر را رسیدگی و ساماندهی به وضعیت ایستگاه‌های وسایل نقلیه عمومی، جلب رضایت شهروند و ترغیب بیشتر به استفاده از وسایل نقلیه عمومی در راستای جلوگیری از ترافیک در ساعات اوج تردد عنوان کرد و اظهار داشت: احداث ایستگاه‌های شهنما، مصلی و فرهنگیان نیز در حال انجام است.
اولین ایستگاه نوین تاکسی و اتوبوس در هسته مرکزی و با مساحت ۵۱۰ متر مربع با تلاش نیرو‌های حوزه معاونت عمران شهرداری شاهرود در حال انجام است.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: شاهرود شهرداری شاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۸۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی

به گزارش خبرگزاری مهر، بهنام پاکزاد سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: طی چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی در حال انتشار است که در آن یک دستگاه تاکسی اقدام به حمل بار می‌کند. این در حالیست که شخصی هم روی سقف این خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از موضوع مشخص شد این ماجرا در تونل امیرکبیر اتفاق افتاده، از این رو راننده متخلف شناسایی شد و ضمن پذیرفتن اشتباه، از این اقدام اظهار ندامت و پشیمانی کرد.

سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است، خاطرنشان کرد: راننده متخلف جهت رسیدگی به این پرونده به هیأت انضباطی معرفی شد.

کد خبر 6090276 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • رد طرح رایگان شدن اتوبوس‌های شهری مشهد در کمیته انطباق
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری (فیلم)
  • (ویدئو) سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری
  • فناوری‌های نوین برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز استفاده شود
  • حبس هشت ساعته سایپا در اتوبوس بین شهری!
  • مشکل آذربایجان شرقی در تأمین اتوبوس و حمل و نقل عمومی
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری