Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمد رضا اسحاقی روز دوشنبه در بازدید از موکب پایانه مرزی آستارا اظهار داشت: خوشبختانه زمینه ورود بهتر و راحت تر زائران خارجی در پایانه مرزی آستارا فراهم شده و برای تسهیل در تردد آنها تعداد ورودی های پایانه افزایش یافته است.
وی بیان کرد: تاکنون 11 هزار زائر خارجی اربعین با گذر از مرز آستارا وارد ایران شده و به کربلا عزیمت کردند و در سال گذشته حدود 10 هزار زائر خارجی در ایام اربعین از این مرز وارد شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: استقبال مردم آستارا و استان گیلان از زائران خارجی اربعین باعث رضایت آنها شده و پذیرایی خادمان و ساماندهی موکب ها باعث توقف بیشتر آنها در این شهرستان شده است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان، سومین مرز پرتردد کشور است و سالیانه نزدیک به 800 هزار مسافر داخلی و خارجی از مرز آن تردد می کنند.
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استان گیلان ایران کربلا خارجی اربعین راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۸۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران

محمد کاظم آل صادق سفیر ایران در عراق و وزیر داخلی عراق از پایانه مرزی مهران ظهر امروز دوشنبه از پایانه مرزی مهران بازدید کردند.

این بازدید به منظور بررسی آخرین تمهیدات لازم برای اربعین ۱۴۰۳ است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • رییس سازمان صدا و سیما وارد ایلام شد
  • افزایش بیش از ۱۲ درصدی تردد مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی در فروردین ماه 
  • کشف محموله قاچاق پارچه در شهرستان آستارا
  • افزایش بیش از ۱۲ درصدی تردد مسافر از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی
  • کشف بیش از یک میلیارد ریال پارچه قاچاق در مرز آستارا
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران بازدید کرد
  • تردد ۶ هزار کامیون خارجی از  مرز نوردوز