Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم‌نامه همکاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در راستای هم‌افزایی علمی تخصصی در سطح ملی، از سوی حجت الاسلام و المسلمین نظری رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دکتر حسینعلی قبادی رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به امضاء رسید.

به گزارش ایسنا، حرکت به سمت هم‌افزایی علمی تخصصی در سطح ملی و انجام فعالیت‌های علمی، پژوهشی، آموزشی مشترک به منظور همکاری در نقد و بررسی متون و کتب علوم انسانی و مشارکت در ارتقای کمی و کیفی و تولید آثار فاخر در این عرصه و برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های بین‌المللی مشترک در حوزه‌های علوم انسانی و اجتماعی اهداف اصلی این تفاهم‌نامه همکاری را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همکاری دو پژوهشگاه در معرفی نیازها و اولویت‌های پژوهشی به یکدیگر، استفاده از توان اساتید یکدیگر در برگزاری مشترک همایش‌ها، نشست‌های علمی، کرسی‌های نظریه‌پردازی، دوره‌های آموزشی و کارگاه‌ها و همچنین عضویت در شوراها و کمیته‌های تخصصی مرتبط، ارائه مشاوره‌های علمی پژوهشی، حمایت و پشتیبانی از پایان‌نامه‌های مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، مشارکت و همفکری در نقد و بررسی متون و کتب رشته های علوم انسانی، از مفاد این تفاهم‌نامه مشترک همکاری است.

همکاری دو پژوهشگاه در برقراری ارتباط با مؤسسات و مجامع مرتبط و همسوی داخلی و بین‌المللی و نیز دانشگاه‌های داخل و خارج از کشور به منظور انجام فعالیت‌های علمی هدفمند و مشترک و برپایی همایش‌های داخلی و بین‌المللی و مشارکت در طراحی قطب‌های علمی تخصصی، همکاری طرفین در ارتقای محتوای نشریات و استفاده از دانش و تجربه اعضای هیئت علمی یکدیگر در هیئت تحریریه مجلات از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه همکاری است.

در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه همکاری، دکتر حسینعلی قبادی رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی ضمن بازدید از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در نشست مشترک با مسئولان این پژوهشگاه بر توسعه همکاری‌های علمی تأکید کرد.

بنا بر اعلام پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، حمایت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه از ارتقای سطح پژوهش‌ها و ارائه آموزش‌های کاربردی در دو حوزه خانواده و اخلاق و تربیت به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی از دیگر محورهای مورد توافق در جلسه مشترک مسئولان دو مرکز بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام پژوهشگاه حوزه و دانشگاه پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی همکاری علمی پژوهشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۹۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه گفت: در خصوص انعقاد تفاهم نامه با پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران، تعداد ۶ پایان نامه شامل ۵ پایان نامه کارشناسی ارشد و یک رساله دکتری مورد حمایت قرار گرفت.


ابوالفضل اکبرپور افزود: براساس این تفاهم نامه، مبلغ مورد حمایت از پایان نامه‌های کارشناسی ارشد ۲۴۰ میلیون ریال و رساله‌های دکتری ۷۲۰ میلیون ریال است.


در سال گذشته نیز تعداد ۵ پایان نامه‌ی این دانشگاه، مورد حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران قرار گرفته بود.

دیگر خبرها

  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند