Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@16:41:15 GMT

معارفه رسمی جانشین بهرام شفیع در هاکی(عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۹۱۵۳

معارفه رسمی جانشین بهرام شفیع در هاکی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مراسم معارفه حسن اباذری به عنوان سرپرست فدراسیون با حضور شروین اسبقیان مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها و امیراقبال شفیع، فرزند رییس فقید این فدراسیون برگزار شد.


وزارت ورزش بعد از اینکه بهرام شفیع دار فانی را وداع گفت، حسن اباذری را که به عنوان نایب رییس دراین فدراسیون فعالیت می کرد، به عنوان سرپرست جدید فدراسیون هاکی معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه بعد از گرامی داشتن یاد و خاطره مرحوم بهرام شفیع و پس از قرائت حکم سرپرستی فدراسیون که از سوی وزیر ورزش و جوانان ابلاغ شده بود، شروین اسبقیان به نمایندگی از وزارت ورزش برای حسن اباذری در راه توسعه و اعتلای ورزش هاکی کشور آرزوی موفقیت کرد.


قرار است بعد از پشت سر گذاشتن دوران سرپرستی به زودی انتخابات فدراسیون هاکی با حضور کاندیدای جدید برگزار شود.

 

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۹۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیرکل فدراسیون کبدی مشخص شد

به گزارش “ورزش سه”، در بخشی از این حکم آمده است:

نظر به تخصص، تجربیات و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت دبیر کل فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید. امید است با تلاش و جدیتی که در جنابعالی سراغ است، اهتمام خود را در راستای سیاست های کلی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کبدی بعمل آورید.

رشیدی دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی بوده و پیش از این به مدت ۷ سال مسولیت روابط عمومی و بین الملل فدراسیون را در کارنامه خود داشته است.

دیگر خبرها

  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • رسمی: حمید مطهری در تبریز معارفه شد!
  • رسمی: مطهری در تبریز معارفه شد!
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!
  • دبیرکل فدراسیون کبدی مشخص شد
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!