Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- به رغم مخالفت فرمانداری مشهد با واگذاری چهار ایستگاه آتش نشانی این شهر به بخش خصوصی، شورای اسلامی مشهد بر اجرای مصوبه قبلی خود مبنی بر واگذاری ایستگاه های مزبور اصرار کرد.

به گزارش ایرنا، در نشست علنی روز دوشنبه شورای اسلامی شهر مشهد، مخالفت فرمانداری این شهر با مصوبه شورا مبنی بر تمدید قرارداد واگذاری چهار ایستگاه آتش نشانی به بخش خصوصی مطرح و بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر مشهد گفت: فرمانداری مشهد با تمدید قرارداد واگذاری چهار ایستگاه آتش نشانی به بخش خصوصی که 16 مهر ماه امسال به تصویب شورای شهر رسید، مخالفت نموده و اعلام کرده است هیات حل اختلاف استان نیز قبلا با این امر مخالفت و مصوبه شورای شهر را باطل کرده است.
محمد حاجیان شهری افزود: این موضوع در 24 مهر ماه امسال نیز در هیات تطبیق مصوبات شوراهای اسلامی شهرستان مشهد مطرح و مورد اعتراض اعضا قرار گرفته است.
یکی دیگر از اعضای شورای شهر مشهد نیز گفت: وقتی فرمانداری و شورای حل اختلاف استان مخالف واگذاری ایستگاه های مزبور به بخش خصوصی هستند چرا روی این موضوع تاکید می کنید؟
شهناز رمارم افزود: چه اصراری است که دوباره در این خصوص لایحه می آورید، شورا را نباید برای چندمین بار وارد این موضوع کرد.
وی اظهار داشت: ایستگاه های مزبور را باید به شهرداری واگذار کنیم و نیروهای شاغل در آنها را نیز به صورت تامین نیرو به کار بگیریم.
علیرضا شهریاری از دیگر اعضای شورای اسلامی شهر مشهد نیز گفت: تا تکلیف نهایی واگذاری ایستگاه های آتش نشانی به بخش خصوصی باید بر لایحه تمدید قرارداد واگذاری این چهار ایستگاه اصرار کرد.
رئیس کمیسوین برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد نیز گفت: نگاه خطرناکی در هیات های حل اختلاف استان شکل گرفته مبنی بر اینکه اگر مصوبه ای توسط هیات تطبیق مصوبات شوراهای شهرستان مشهد باطل شود، شورای حل اختلاف نیز آنرا باطل اعلام می کند.
بتول گندمی افزود: این نگاه خطرناک باید نقد شود، در آرای دیوان عالی کشور نیز تفاوتهایی وجود دارد اما اینجا اعمال نظر شخصی می شود که خوشایند نیست.
اصرار بر مصوبه تمدید قرارداد واگذاری چهار ایستگاه آتش نشانی مشهد به بخش خصوصی تا پایان سال جاری به رای گذاشته شد و مورد تصویب اعضای شورای شهر قرار گرفت.
یکهزار و 300 آتش نشان در 48 ایستگاه شهر مشهد خدمت می کنند.
تصویب اساسنامه شرکت الیت (ساماندهی توقفگاه های حاشیه ای) شهرداری مشهد و خروج سه توقفگاه مکانیزه از پوشش این شرکت از دیگر مصوبات امروز شورای اسلامی شهر مشهد بود.
براساس این مصوبه چون هزینه سالانه نگهداری هر توقفگاه مکانیزه به بیش از هفت میلیارد ریال می رسد، لذا توقفگاههای کم تردد باغ ملی، ‌مصلی و خیابان سناباد مشهد از پوشش شرکت الیت خارج شد.
7505/ 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شركت اليت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۹۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری از آئین واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • هوای مشهد در شرایط پاک قرار گرفت
  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در کرمانشاه
  • آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • (تصاویر) آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • گزارش تصویری از آئین واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند
  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در دستور کار
  • تلاش غواصان برای یافتن پیکر بی‌جان کودک غرق شده در رودخانه خرسان
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان