Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@12:26:28 GMT

کشف سه انبار احتکار کالا

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۹۴۶۷

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کاشمر از کشف سه انبار احتکار کالا در این شهرستان خبر داد. آفتاب‌‌نیوز : جواد خزایی در گفت‌وگو با ایسنا، امروز در حاشیه بازدید از انبارهای اقلام ضروری شهر کاشمر با بیان اینکه به طور مداوم انبارهای شهرستان تحت بازرسی قرار می‌گیرند، گفت: بارها به مسئولان تمامی انبارها گفته شده که باید موجودی خود را به اداره صنعت معدن و تجارت این شهرستان اعلام کنند در غیر این صورت با متخلفین برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه در راستای کنترل بازار و مبارزه با محتکرین کالا با استفاده از اخبار و اطلاعات واصله مردمی طی یک هفته اخیر تعداد سه انبار احتکار کالا در شهرستان کاشمر کشف و ضبط شد، بیان کرد: انبار کالاهای احتکار شده پس از اخذ مجوزهای قضایی مورد بازرسی قرار گرفتند.
خزایی عنوان کرد: در نخستین انبار مقادیر قابل توجهی رب به ارزش ریالی 1500 میلیون ریال، در بازرسی از انبار دوم انواع پودر ماشین لباسشویی به ارزش 190 میلیون ریال و در انبارسوم نیز انواع روغن خودرو و ضدیخ و... به ارزش 900 میلیون ریال کشف شد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کاشمر با اعلام اینکه محترکین کالاهای کشف شده پس از تنظیم صورت‌جلسه و برگ گزارش بازرسی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند، افزود: با هرگونه احتکار، اخفا و امتناع از عرضه کالا در شهرستان به شدت برخورد می‌شود.
وی در ادامه عنوان کرد: در راستای اقدامات طرح‌های نظارتی تنظیم بازار و مصوبات کارگروه‌های تخصصی شهرستان نسبت به توزیع 35 تن برنج احتکاری مکشوفه در سطح شهرستان اقدام شده است.
خزایی با بیان اینکه تاکنون مقدار 15 تن برنج احتکاری کشف شده است، گفت: مقرر است این میزان برنج در نقاط مختلفی از سطح شهر و بخش کوهسرخ به قیمت مصوب 82 هزار تومان توزیع شود.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کاشمر همچنین مقدار 3200 کیلوگرم گوشت قرمز منجمد طرح تنظیم بازار در بین همشهریان توزیع می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه همشهریان می‌توانند در صورت درخواست اطلاعات تکمیلی از نحوه توزیع و مکان آن با تلفن 124 واحد نظارت وبازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تماس و اطلاعات لازم را دریافت کنند، افزود: از همشهریان تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه و مشکوک مراتب را به تلفن 124 گزارش نمایند. کد خبر: ۵۵۲۳۳۷ تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵

منبع: آفتاب

کلیدواژه: احتکار کالا کاشمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۹۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش صادرات غیر نفتی در هرمزگان

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: هدفگذاری صادرات کالا‌های غیر نفتی در سال ۱۴۰۲ بیش از سه میلیارد و صد میلیون دلار بود که سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار محقق شد که دو برابر سال قبل از آن بود..

 شهرزاد افزود: هدف گذاری ما برای سال ۱۴۰۳ بیش از ۴ میلیارد دلار است.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: بیشترین صادرات در بخش صنعت و معدن، شامل فلزات معمولی مانند فولاد، موادمعدنی، و محصولات کشاورزی و صنایع دستی بوده است.

قاسمی افزود: کشور‌های چین، امارات متحده عربی و عمان بیشترین مقصد صادرات کالا‌های غیرنفتی هرمزگان است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: با افزایش واحد‌های تولیدی - صنعتی و معدنی در استان و زیرساخت‌ها، هدفگذاری امسال نیز محقق می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • افزایش صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه