Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر جرایی مسابقات گفت: مسابقات ملی صدای نور با هدف معرفی آسان آیات قران در مراکز آموزش عالی کشور برگزار می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، براتی مقدم دبیر اجرایی این مسابقه در گفتگو با خبرنگاران گفت: مسابقه ملی صدای نور با هدف معرفی ساده وروان آیات قرآن با بهره گیری از تفسیر حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای قرائتی با مرکزیت مشهدامسال در سطح دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور و همچنین عموم مردم برگزار می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایده مسابقه صدای نور در سال ۱۳۹۴ از طرف مؤسسه آموزش عالی فردوس ارائه شد و مورد تایید وحمایت ستاد احیا وهماهنگی فعالیت‌های کانون قرآن وعترت که زیر نظر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان است قرار گرفت و باحمایت‌های انجام شده توسط این دو ارگان این مسابقه از بین دانشگاه‌های مشهد به یک مسابقه ملی تبدیل شده و اداره‌ی کل اوقاف و امورخیریه استان خراسان رضوی نیز به این مجموعه اضافه شد تا بتوانند یک رویداد ملی را رقم بزنند.

دبیر اجرایی این مسابقه ادامه داد: تا کنون بیش از ۱۵ شهر و ۲۸ دانشگاه در این مسابقه شرکت کرده اند، آگاهی بخشی به افراد در مسائل روز جامعه، معرفی خط مشی موثر و کارآمد در زندگی افراد، زمینه سازی برای گسترش تفکر در آیات الهی، آشنایی با مهمترین معارف قرآن کریم، توانایی درک و فهم معنای آیات قرآن و برداشتن پرده ابهام و نشان دادن معنای باطنی و درونی الفاظ در آیات کریم از جمله اهداف برگزاری این مسابقه قرآنی است.

براتی مقدم گفت: این مسابقه در ۳ محور: شناخت دوست و دشمن، آشنایی با راه نجات و تقویت انگیزه‌های انقلابی برگزار شده و شامل ۵ مرحله است و هرمرحله شامل ۳ دوره می‌باشد که در هردوره یک صوت با سوالات مربوط به آن در کانال‌های مسابقه در پیام رسان سروش، ایتا و روبیکا منتشر می‌شود.

وی افزود: لینک سوالات هر هفته در کانال مربوطه منتشر می‌شود و شرکت کنندگان بعد از گوش دادن به صوت وارد لینک شده و با تکمیل کامل فرم مشخصات میتوانند سوالات را که به صورت تستی طراحی شده مشاهده کرده و پاسخ دهند.

دبیر اجرایی مسابقهادامه داد: این مسابقه از ۵ آبان ماه ۹۷ آغاز شده و تا فروردین ماه ۹۸ ادامه دارد، اختتامیه مسابقه اردیبهشت ماه ۹۸ خواهد بود که از نفرات برتر آزمون با جوایز نقدی و غیر نقدی تقدیر می‌گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

پایان پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مشهد مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۹۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن ویژه آموزش به نوجوانان ۹ تا ۱۴ سال با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، سازمان دارالقرآن کشور و توسط مؤسسه قرآنی «راه بهشت» مشهد به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.
 
این دوره شامل سرفصل‌های آموزش محتوای تدبر سوره‌ای، روش‌های ایده‌پردازی تدبری، روش تدریس و فنون کلاس‌داری، مهارت‌ها و فنون جذاب‌سازی، بازی، مسابقه، خلاقیت، قصه‌گویی، مخاطب‌شناسی کودک و نوجوان، سیر و سرفصل‌های آموزش قرآن است.
 
دریافت گواهینامه تخصصی پایان دوره استفاده از خدمات آموزشی پس از دوره معرفی به مراکز و مدارس متقاضی عضویت در باشگاه مربیان راه بهشـت و به‌کارگیری در عرصه‌های آموزشی،  پژوهشی و بهره‌مندی از سایر تسهیلات ... از مزایای شرکت در این دوره است.
 
شرکت‌کنندگان در دوره باید حداقل ۱۸ سال تمام داشته باشند، ضمن اینکه شرایط تحصیلی از جمله طلبه پایه چهارم و بالاتر، دانشجوی رشته‌های مرتبط با الهیات و قرآن کریم لحاظ شده است.
 
افرادی که معلم مدارس ابتدایی و متوسطه باشند یا گواهی مربیگری در زمینه‌های قرآنی، دینی و مذهبی و فرهنگی داشته باشند شامل این شرایط هستند، علاوه بر این نیز افراد دارای گواهی مربیگری در زمینه‌های کار با کودک و نوجوان، گواهی پایان دوره یکی از دوره‌های تدبر (حداقل یک سطح یا یک جزء) و یا رزومه مناسب و تجربه کافی در زمینه‌های قرآنی و یا کودک و نوجوان را داشته باشد می‌توانند در این دوره شرکت کنند.
 
 سرفصل‌های کل دوره شامل ۳۰ سرفصل است که ۱۵ سرفصل آن به‌صورت حضوری و ۱۵ سرفصل آن به‌صورت مجازی و آفلاین ارائه می‌شود.
 
مباحث دوره به‌طور کلی شامل بخش‌های محتوایی، مهارتی و مبانی است که افراد باید در جلسات حضوری شرکت کنند، ضمن اینکه فیلم‌های آموزشی بخش آفلاین، تا روز شروع دوره در ایتا برای افراد ثبت‌نام شده ارسال می‌شود.
 
متقاضیان شرکت در این دوره می‌توانند از طریق لینک صفحه ثبت‌نام http://B۲n.ir/g۱۴۹۹۷ آیـدی ثبت‌نام در ایتا @Raahebehesht_mashhad اقدام کرده و برای  کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های  ۰۹۳۵۲۶۷۴۲۷۰ و  ۰۹۰۲۲۹۷۴۲۷۰ تماس حاصل کنند.
 
زمان برگزاری دوره ویژه بانوان در روزهای ۱۹، ۲۰، ۲۶، ۲۷ اردیبهشت و برای آقایان در روزهای ۳، ۴، ۱۰، ۱۱ خرداد در محل مؤسسه قرآنی راه بهشت واقع در  میدان توحید، خیابان سنایی ۱۱ پلاک ۱۰۰ تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • منتخبان مسابقات ملی «سدید»‌ در لرستان معرفی شدند
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !