Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، تیم فوتسال این شرکت در دیدار پایانی مقابل تیم پارسیان با نتیجه یک بر سه بازی را واگذار و به مقام دوم رسید. در دیدار رده بندی تیم بیمه دانا نیز، با کسب پیروزی 5 بر 4 در ضربات پنالتی تیم بیمه آسیا را مغلوب و سوم شد.

دکتر مجتبی کاتب در مراسم اختتامیه این مسابقات، ضمن ارج نهادن به تلاش های بازیکنان تیم بیمه سرمد، اظهار امیدواری کرد: صنعت بیمه در آینده ای نزدیک بتواند با تشکیل تیم های حرفه ای از طریق بهره گیری از حمایت مضاعف شرکت های بیمه، در مسابقات قهرمانی حضور یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس هیات مدیره بیمه سرمد، حمایت از مقوله ارزشمند ورزش را توسط شرکت های بیمه، مثبت ارزیابی و خاطرنشان کرد: حضور کارکنان در عرصه های ورزشی تاثیر بسزایی در تقویت روحیه و در نتیجه ایجاد انگیزه مضاعف و افزایش بهره وری آنان خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال شرکت های بیمه روز شنبه 28 شهریور ماه 1397 با حضور دکتر مجتبی کاتب رییس هیات مدیره، معاونین و مدیران بیمه سرمد و اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران بیمه پارسیان برگزار شد.

این گزارش می افزاید، مسابقات فوتسال با حضور بیش از 20 تیم از شرکت های بیمه به مناسبت ششمین سالگرد تاسیس بیمه سرمد و به میزبانی این شرکت با بهره گیری از داوران ملی و لیگ برتر برگزار شد

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بیمه سرمد مسابقات فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۹۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات فوتسال جام رمضان ملایر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات فوتسال جام رمضان در گرمسار
  • حضور دانشگاه آزاد اسلامی یزد در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ ایران
  • حضور قهرمان روسیه‌ای اسکی اسنوبرد جهان در توچال
  • بازدید سخنگوی دولت از هجدهمین مسابقات ربوکاپ آزاد ایران
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ امروز: ایران - افغانستان در گام نخست
  • حضور تیم رباتیک دانشگاه آزاد یزد در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ
  • پایان مسابقات فوتسال جام رمضان ملایر
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • گیبل استیوسون یک طلای ایران را در المپیک پاریس قطعی کرد
  • صادرات ۱۳۰ میلیون دلاری محصولات آرایشی و شوینده