Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- ایرنا- معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر گفت: موکب حضرت زهرا(س) که در محور ورودی ملایر به اراک برپا شده است، آمادگی لازم برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی را دارد.

به گزارش ایرنا، سعید کتابی روز دوشنبه در بازدید از موکب حضرت زهرا(س) بیان کرد: این موکب از 28 مهرماه در محور ورودی ملایر به اراک مقابل آرامستان بهشت هاجر دایر شده و تا چند روز پس از اربعین آماده خدمت رسانی به زائران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: روزانه بیش از 50 تن از خادمان این موکب به زائران اربعین حسینی خدمات ارایه می دهند.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر ادامه داد: در زیر مجموعه جلسه های ستاد اربعین این شهرستان 9 کمیته شکل گرفت و وظایف هر یک از دستگاه ‌های اجرایی مشخص شد.
کتابی با بیان اینکه با کمک‌ ها و مشارکت های خوب مردمی این موکب چندین سال است که به زائران اربعین حسینی خدمات ارایه می دهد، افزود: موکب حضرت زهرا(س) به عنوان یک موکب نمونه در غرب کشور افتخار خدمت ‌رسانی به زائران حسینی را دارد.
وی یادآور شد: بر اساس تصمیم ستاد مرکزی اربعین مبنی بر تجمیع موکب ‌ها، موکب حضرت زهرا(س) موکب اصلی ملایر است، در حالیکه 2 موکب فرعی نیز در مسیر ملایر به نهاوند در این ایام فعال هستند.
کتابی اظهار داشت: در این موکب با همکاری تعدادی از دستگاه های اجرایی شهرستان و همچنین کمک‌ های مردمی سه وعده ‌غذای گرم به زائرانی که از این مسیر عبور می ‌کنند، داده می ‌شود.
وی ادامه داد: خدمات جانبی همچون حضور روحانی و پاسخگویی به مسایل شرعی، خدمات پزشکی و وجود امکانات بهداشتی در موکب حضرت زهرا(س) به زائران ارایه می شود.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر با بیان اینکه این خدمات، رضایت مندی زائران را طی سال های گذشته فراهم کرده است، گفت: این خدمات امسال نیز به نحو مطلوب در حال ارایه به زائران است.
کتابی با تقدیر از حضور خیران در خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی افزود: اداره اوقاف و امور خیریه یکی از ظرفیت‌ ها و قابلیت‌ های خوب این شهرستان است که امسال نیز همانند سال های گذشته کمک‌ های مناسبی را در برپایی موکب داشت.
وی با اشاره به تجهیز چند مکان برای اسکان اضطراری زائران یادآور شد: تهمیدات لازم برای انتقال و استقرار موکب حضرت زهرا(س) پس از اربعین و برگشت زائران در روستای «گوراب» اندیشیده شده است.
به گزارش ایرنا، سال گذشته بیش از یکصد هزار پرس غذای گرم بین زائران اربعین حسینی در این موکب توزیع‌ شد.
امسال نیز با هماهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر و مشارکت مردمی روزانه پنج هزار پرس غذای گرم، 2 هزار وعده صبحانه و پنج هزار میان وعده در موکب حضرت زهرا(س) بین زائران توزیع می شود.
موکب حضرت زهرا(س) در پنج کیلومتری محور ملایر به اراک مقابل آرامستان بهشت هاجر ملایر دایر شده است.
7528/2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي موكب اربعين پذيرايي از زائران معاون فرماندار ملاير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۹۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: ایلام گذرگاه عتبات عالیات است که این میهمان‌نوازی و میزبانی افتخار بزرگی است و به عنوان یک مدال افتخار بر سینه مردم این استان نقش بسته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمدحسن نامی امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت‌_ در دیدار با استاندار ایلام با اشاره به تلاش‌های استاندار ایلام در کنگره اربعین‌حسینی اظهار کرد: با حضور میدانی استاندار و مسئولان استانی، خدمات خوبی به زائران در اربعین‌حسینی ارائه شد که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به ظرفیت مرز مهران و وجود ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با کشور عراق، افزود: استان ایلام، استانی راهبردی و شناخته شده در کشور است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به مقاومت مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس مردم این دیار به خوبی در مقابل دشمن ایستادگی کردند و هیچ‌گاه منطقه و دیار خود را ترک نکردند.

نامی با اشاره به مشارکت بالای مردم استان ایلام در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، گفت: استان ایلام در این انتخابات، جزو استان‌های برتر کشور از نظر مشارکت مردم در انتخابات است که نشان دهنده روحیه ولایت‌مداری مردم استان است.

کد خبر 747872

دیگر خبرها

  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی
  • پذیرایی از زائران با چای و شیرینی یزدی