Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، در هفته نهم مسابقات دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۵ امروز تیم‌های ملوان بندر انزلی و فجر سپاسی شیراز به میزبانی ورزشگاه تختی انزلی رو در روی هم قرار گرفتند که در پایان ۹۰ دقیقه، هر دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

مجید صالح سرمربی فجر در پایان این بازی گفت: تساوی عادلانه بود و ما بعد از دو شکست در مسابقات گذشته بدنبال کسب یک امتیاز در انزلی بودیم، اما چمن ورزشگاه تختی انزلی هم کیفیت مناسبی نداشت و این مسئله کار را برای هر دوتیم سخت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حیف است تیم‌های ریشه دار ملوان و فجر سپاسی در لیگ دسته یک فوتبال حضور دارند و امیدوارم در ادامه راه تیم فجر و ملوان نتایج بهتری کسب کنند و باز هم شاهد حضور این تیم‌ها در لیگ برتر باشیم.
نماینده فارس با این تساوی و شش امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده بندی مسابقات باقی ماند.
محمد محمدی و کمک هایش کوروش کریمی و هیوا بهمنی دیدار تیم‌های ملوان و فجر سپاسی را قضاوت کردند.
فجری‌ها در هفته دهم، یکشنبه ششم آبان‌ها میزبان مس رفسنجان هستند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری صدا و سیما فوتبال فجر ملوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۹۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار رقابت سهمیه را به تبریز کشاند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملوان انزلی در حالی مقابل استقلال خوزستان به نتیجه تساوی رسید که شاگردان مهدی تارتار نمایش خوبی را در این بازی ارائه کردند و تا آخرین دقایق هم پیروز بودند اما در نهایت به نتیجه تساوی بسنده کردند.

با وجود فرصت خوب ملوان برای رسیدن به تراکتور با پیروزی در این بازی، این نتیجه تساوی هم باعث شد تا اختلاف آنها در بالای جدول 2 امتیاز باقی بماند. ملوان هفته آینده بازی خانگی خواهد داشت و سپس به مصاف شمس آذر و مس رفسنجان می‌رود تا با قرعه نسبتا مناسب آماده دیدار با تراکتور شود.

از آن سو تراکتور باید رودرروی فولاد، پیکان و گل گهر قرار بگیرد که بازی‌های نسبتا دشواری محسوب می‌شوند تا به نوعی هر دو تیم با شرایط نسبتا برابر پای به بازی حساس در استادیوم یادگارامام بگذارند. تراکتور و ملوان در حالی برای رتبه چهارم جدول رقابت می‌کنند که باتوجه به احتمال قهرمانی سپاهان در جام حذفی، احتمالا این جایگاه نیز سهمیه آسیایی خواهد داشت.

ملوان که این فصل رکورددار پیشرفت امتیازی در لیگ برتر ایران محسوب می‌شود، با 4 امتیاز فاصله نسبت به گل گهر سیرجان حاشیه امنیت خوبی را در رتبه پنجم به وجود آورده و حالا برای حفظ این فاصله باید در استادیوم خانگی خود پیروز شود.

پیش از این بهترین رتبه تاریخ ملوان جایگاه هفتمی با دراگان اسکوچیچ در لیگ سیزدهم بود و حالا آنها در موقعیت شکستن رکورد این سرمربی قرار دارند.

دیگر خبرها

  • تارتار رقابت سهمیه را به تبریز کشاند
  • تساوی بی‌حاصل استقلال خوزستان و ملوان در اهواز
  • همه ۵ بازی ما سخت است/ تا هفته آخر امیدواریم
  • استقلال خوزستان و ملوان، هردو ناراضی از تساوی
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • تارتار: از تقابل با سپاهان استقبال می‌کنم
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات