Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،قرار است تا پس از دیدار پرسپولیس برابر تیم فوتبال السد قطر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس به دنبال زمین تمرینی جدیدی برای این تیم باشند، چراکه کیفیت این ورزشگاه شهید کاظمی کاهش یافته از سویی دیگر نیز قرار است تا با نظر برخی برانکو برخی از ورزشگاه های مطرح تهران و یا اطراف آن به عنوان زمین دوم این تیم انتخاب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سویی دیگر اما قرار داد 3 ساله ورزشگاه شهید کاظمی که میان تیم های فوتبال پرسپولیس و مسئولان شهرداری بسته شده بود در حال پایان است و بنا بر این موضوع قرار است تا قرارداد این ورزشگاه باز هم  تمدید شود.

پرسپولیسی ها با توجه به قرار داد میان وزارت ورزش و شهرداری، زمین ورزشگاه شهید کاظمی را در اختیار داشتند و پرداختی مالی از این لحاظ نداشته اند و این ورزشگاه به نوعی به عنوان خانه شاگردان برانکو شناخته می شود.

اتوبوس با نام باشگاه پرسپولیس فروخته شده، اما برای آن ها نبوده است 

چندی پیش اخباری مبنی بر فروش باشگاه پرسپولیس تهران به یک شخص در غرب کشور منتشر شد. حالا مسئولان این باشگاه اعلام کرده اند که پرسپولیس به هیچ وجه اتوبوسی را نداشته و اگر کسی هم چنین ادعایی را داشته تا به این لحظه پولی به دست ما نرسیده است و این فروش تنها به نام تیم پرسپولیس و به کام خریدار بوده است.

بیشتر بخوانید:

برانکو:بهترین روز‌های عمرم را با پرسپولیس تجربه می‌کنم/ فینال نرویم، انگار کاری نکردیم

فریرا:تا آخرین توان برابر پرسپولیس می‌جنگیم/پرسپولیس تیم قوی است

رونمایی از پیراهن‌های پرسپولیس و السد قطر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۰۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات مذاکره پرسپولیس برای تمدید قرارداد اوسمار ویرا

آفتاب‌‌نیوز :

با وجود انتقاد زیاد و مخالفت‌های پی‌درپی، باشگاه پرسپولیس اوسمار را به عنوان سرمربی تیمش در نیم فصل دوم انتخاب کرد و این مربی برزیلی را جانشین گل محمدی کرد. اوسمار با وجود شروع بد، رفته رفته به کار در پرسپولیس مسلط شد و توانست نتایج فوق العاده‌ای با این تیم بگیرد. پرسپولیس با اوسمار متحول شده و نمایش‌های زیبا و هجومی این تیم در هفته‌های اخیر باعث شد تا منتقدان و مخالفان اوسمار هم مجبور به تعریف از او و تیمش شوند. قرارداد اوسمار در پایان فصل به پایان می‌رسد و آینده او در پرسپولیس هنوز به صورت قطعی مشخص نیست. هفته گذشته اوسمار با مدیرعامل پرسپولیس جلسه‌ای برگزار کرد و برنامه خود را برای ادامه همکاری و فصل آینده به درویش ارائه کرد.

درویش از مثبت بودن نظر باشگاه برای ادامه همکاری حرف زد، ولی بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس چند روز قبل از توافق با اوسمار برای ادامه حضور مربی برزیلی در پرسپولیس خبر داد و مدعی شد باشگاه پرسپولیس با این مربی برای ادامه همکاری به توافق رسیده است. اوسمار که تیمش درگیر دو جام است و بازی‌های سخت و فشرده‌ای را در ادامه فصل پیش رو دارد؛ تمام تمرکزش را روی بازی‌های تیمش گذاشته، ولی نیم نگاهی هم به ماجرای تمدید قراردادش دارد و دوست دارد هرچه زودتر تکلیفش برای فصل بعد هم مشخص شود. اوسمار که موافقان کمی در بین هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس داشت، حالا حامیان زیادی دارد و حتی هواداران پرسپولیس معتقدند با توجه سبک بازی تیمشان و نتایجی که سرمربی برزیلی تا اینجای فصل گرفته، قرارداد اوسمار حتی در صورت عدم قهرمانی هم باید تمدید شود.

خود اوسمار هم به ادامه کار در پرسپولیس علاقه‌مند است و می‌خواهد فصل آینده هم در این تیم بماند. با این حال او هم خواسته‌هایی دارد که باشگاه پرسپولیس باید آن‌ها را برآورده کند. شنیده‌های ما از مذاکرات باشگاه پرسپولیس با اوسمار برای تمدید قرارداد نشان می‌دهد که اگر او بتواند حداقل یک جام با پرسپولیس بگیرد، قراردادش افزایش چشمگیری خواهد داشت و چند برابر خواهد شد.

قرارداد اوسمار در این فصل چیزی در حدود ۱۵۰ هزار دلار است که در ابتدایی فصل و به عنوان مربی و دستیار گل محمدی بسته شده بود. در صورت موفقیت اوسمار در پایان این فصل، قرارداد او حتی ممکن است به ۵۰۰ هزار دلار هم برسد که افزایش چشمگیری خواهد داشت. در صورتیکه پرسپولیس در کسب جام ناکام بماند، سرمربی برزیلی مجبور است تخفیف ویژه‌ای به پرسپولیسی‌ها بدهد و با مبلغی کمتر قراردادش را تمدید کند. با توجه به نتایج و عملکرد خوب اوسمار در نیم فصل دوم، افزایش مبلغ قرارداد او طبیعی به نظر می‌رسد و خواسته عجیبی نیست. دومین خواسته اوسمار برای ادامه همکاری ماندن ستاره‌های پرسپولیس است.

سرمربی برزیلی حساب زیادی روی چند بازیکن تاثیرگذار تیمش باز کرده و از مدیران پرسپولیس خواسته هر طور شده زمینه تمدید قرارداد با این نفرات فراهم شود. مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی فر، گولسیانی، عالیشاه، امیری، ترابی، رفیعی و آل‌کثیر از جمله مهم‌ترین بازیکنانی هستند که قراردادشان در پایان فصل به پایان می‌رسد. ستاره‌هایی که جزو بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس به حساب می‌آیند و قطعا اوسمار نمی‌خواهد این نفرات را از دست بدهد. با توجه به شرایط فعلی به نظر می‌رسد اوسمار و پرسپولیس مشکلی برای ادامه همکاری ندارند و شرایط برای تمدید قرارداد سرمربی برزیلی فراهم است. دو طرف برای ادامه همکاری مشتاق هستند و هواداران پرسپولیس هم از این اتفاق رضایت کامل دارند. به غیر از این موارد، رابطه بسیار خوب اوسمار با بازیکنان پرسپولیس هم باعث می‌شود که بازیکنان این تیم هم از تمدید قرارداد اوسمار و ماندن او برای فصل بعد استقبال کنند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • خوشبینی اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • بانوان ملی پوش میهمان تمرین پرسپولیس
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس
  • جزئیات مذاکره پرسپولیس برای تمدید قرارداد اوسمار ویرا
  • اوسمار در انتظار دریافت پیشنهاد مالی باشگاه پرسپولیس
  • جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس