Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفاع > دفاع مقدس - همشهری آنلاین:
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: انتصاب و بکارگیری بانوان در مشاغل مدیریتی و حساس در این نهاد میسر است و افزایش این پست‌های مدیریتی پیگیری خواهد شد.

به گزارش ایرنا از بنیاد شهید، حجت‌الاسلام ‌و المسلمین سید محمدعلی شهیدی روز دوشنبه در دیدار با جمعی از دختران شهید شاغل در بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: در زمینه تشکیل مجمع مشورتی زنان ایثارگر نیز با توجه به حقوقدان بودن تعدادی از بانوان شاغل در بنیاد این مساله قابل انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص انتصاب تعدادی از بانوان در مشاغل مدیریتی بنیاد شهید اظهار داشت: در جلسه هیات دولت، مساله انتصاب بانوان در پست‌ های مدیریتی مطرح شد که رئیس جمهوری دستور پیگیری و ارائه گزارش سازمان‌ ها در این را زمینه داد و بنیاد شهید نیز مدیرکل امور مجلس و لوایح و همچنین تعدادی از روسای بنیاد در شهرستان‌ها را از میان بانوان شاهد و ایثارگر منصوب کرده است و تلاش می شود در آینده تعداد بیشتری از بانوان شاهد و ایثارگر به ‌عنوان رئیس بنیاد در شهرستان‌ها و مدیران کل در استان‌ها منصوب شوند.

شهیدی همچنین کاهش ساعت کار بانوان را در دستور کار دولت اعلام کرد و گفت: افزایش حقوق کارکنان نیز در دولت مطرح‌ شده و سازمان اداری استخدامی این مساله را پیگیری می ‌کند و نتیجه به سازمان‌ ها ابلاغ خواهد شد و البته افزایش حقوق نیازمند تامین بودجه و اعتبار توسط دولت است.

مجله چهره‌های دفاعی ایران | مجله نهادهای دفاعی ایران | مجله تجهیزات دفاعی ایران

وی تصریح کرد: برخورد مناسب همراه با اخلاق اسلامی با ایثارگران مراجعه کننده به بنیاد شهید وظیفه کارمندان و ضامن حفظ آرامش و اعتماد جامعه ایثارگری و بنیاد است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمینه پرداخت معوقات مرخصی شهدا خاطرنشان کرد: بنیادشهید فقط معوقات بازنشستگی شهدا را پرداخت می‌ کند و تامین بودجه معوقات مربوط به مرخصی شهدا بر عهده سازمان محل خدمت است که البته مذاکراتی با ستاد کل نیروهای مسلح در این زمینه در حال انجام است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید با تاکید بر اینکه ایثارگران ولی ‌نعمتان جامعه هستند، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب سفارش بسیار زیادی بر صبوری در مقابل ارباب‌ رجوع بنیاد یعنی خانواده شهدا و ایثارگران دارند به ‌ویژه جانبازانی که شب و روز درد و رنج‌ های زیادی را متحمل می‌ شوند؛ بنابراین باید با حسن ‌خلق به مشکلات آنها گوش فرا‌داد و برای حل مشکلات این افراد تلاش کرد.

شهیدی تاکید کرد: در چند سال گذشته اعتماد و آرامش مناسبی در جامعه ایثارگری و بنیاد به وجود آمده و برخورد مناسب همراه با اخلاق اسلامی با ایثارگران مراجعه کننده به بنیادشهید وظیفه کارمندان و ضامن حفظ آرامش و اعتماد جامعه ایثارگری و بنیاد است.

در این نشست برخی دختران شهید شاغل در بنیاد شهید و امور ایثارگران به ارائه مشکلات، پیشنهادات و انتقادات خود پرداختند و در پایان این جلسه از آنها تقدیر شد.

در همین زمینه: ۲۰۰۰ پرونده ایثارگری بررسی شد ۱۳۱۷ پرونده حق پرستاری والدین شهدا بررسی شد

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۰۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نگاه‌ها به کوثر چشم انداز ما بوده است

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر دکتر ناصر فخاری مدیرعامل سازمان در پاسخ به پرسش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ایثار مبنی بر تحلیل خدمات سازمان اقتصادی کوثر به جامعه ایثارگری، تصریح کرد: تغییر نگاه جامعه ایثارگری به سازمان اقتصادی کوثر به معنای افزایش رضایتمندی ایشان، چشم انداز فعالیت‌های مدیران کوثر بوده است.

وی در ادامه با اشاره به نقش محوری بنیاد شهید در انعکاس خدمات سازمان به خانواده معظم شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی افزود: به گواه آمار مستند و سخنان دکتر قاضی‌زاده‌هاشمی خدمات سازمان به جامعه هدف در دو سال اخیر با کل خدمات سازمان در دهه نود برابری می کند که البته این میزان در بازه ۹۱۲ روز خدمت و پس از گذشت یک سال دیگر از سخنان ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران به دو برابر کل دهه نود افزایش داشته است. با این حال در صورتیکه بنیاد شهید محل تامین مالی خدمات ارائه شده نقش سازمان اقتصادی کوثر را شفاف نکند، تغییر نگاه به سازمان و تحولات آن قابل لمس نخواهد بود.

وی همچنین اعلام کرد: سود خالص سازمان بالغ بر سه و نیم برابر نسبت به گذشته افزایش داشته است. این چند برابری که از طریق ارتقاء شاخص‌های بهره‌وری، کاهش حیف و میل‌ها و پیشگیری از فساد تحقق یافته مستلزم چند برابر شدن خدمات سازمان اقتصادی کوثر به جامعه ایثارگری در دولت مردمی آیت الله رئیسی بوده است.

فخاری در نهایت در مورد تلاش سازمان برای محسوس شدن خدمات سازمان در جامعه هدف بنیاد اذعان کرد: حتی برخی خدمات سازمان بصورت مستقیم به جامعه ایثارگری (مانند اعطای بن کارت اتکا) در نظر گرفته شد که هنوز بسترهای لازم برای توزیع بن کارت‌های اعتباری فروشگاه‌های اتکا آماده نشده و در حال پیگیری هستیم.

کد خبر 849451 برچسب‌ها شهید ایثارگران

دیگر خبرها

  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • پایان ۳۸ سال چشم‌انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • تغییر نگاه‌ها به کوثر چشم انداز ما بوده است
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟