Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکزکردستان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان ظهر امروز در مراسم تجلیل از فعالان حوزه دین گفت: خدمت به مردم در هر زمینه‌ای منجر به ماندگاری و یاد خادمان خواهد بود و کسانی همچون امام خمینی (ره) و شهدا که به سعادت رسیدند و محبوب قلوب مردم شدند از راه خدمت به مردم نام و یادشان ماندگار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام مختار کرمی با اشاره به اینکه افرادی که در زمینه مسائل اجتماعی به مردم خدمت کنند بالاترین توفیقات نزد خداوند متعال نصیبشان خواهد شد، افزود: امروز ما به عنوان مسئول و بانیان حوزه دین و فرهنگ وظیفه خود می‌دانیم که از افراد فعال و فرهیخته در حوزه تالیفات دینی قدردانی کنیم.
وی گفت: یکی از رسالت‌های تبلیغات اسلامی کردستان حمایت از تالیفات حوزه دین است و براین اساس هر ساله از تعدادی از افراد فعال در حوزه دین تجلیل می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یکی از نیاز‌های اساسی دستگاه‌های فرهنگی را کار پژوهشی دانست و ادامه داد: انجام صرفا همایش و برگزاری جلسات نمی‌تواند نیاز مردم را برآورده کند بنابراین باید با انجام کار پژوهشی که نیاز امروزه همه دستگاه‌ها است، به فعالیت‌های اثرگذارتری بپردازیم.
حجت الاسلام کرمی یادآور شد: از مولفان و نویسندگان حوزه دین انتظار می‌رود که ارتباط بیشتری با دستگاه‌های فرهنگی داشته باشند تا از ظرفیت این افراد استفاده شود.
وی خطاب به مدیران شهرستانی بیان کرد: لازم است مدیران ادارات تابعه از نویسندگان و مولفان حوزه دین در برنامه‌های خود برای دریافت ایده و یا سخنرانی استفاده کنند و تجارب و توانمندی‌های آن‌ها را مورد بهره برداری قرار دهند.
رئیس اداره آموزش نخبگان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان نیز در این مراسم گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران با فعال کردن واحد نخبگان طی ۱۲ سال اخیر در سطح کشور برنامه ریزی‌های گسترده‌ای را برای نخبگان دارد.
جمال پوراحمد با بیان اینکه ۱۰۹ نخبه در واحد نخبگان بنیاد شهید کردستان ساماندهی شده اند که در سطح استان فعالیت دارند، افزود: برخی از این افراد آثار و فعالیت‌هایی در سطح بین المللی دارد که در نوع خود ارزشمند و قابل تقدیر است.
وی با بیان اینکه مولفان ایثارگر استان کردستان نیز قابل تقدیر هستند، اظهارداشت: متاسفانه بنیاد شهید و امور ایثارگران به دلیل نبود اعتبارات کافی نمی‌تواند به شکل مطلوب از این افراد حمایت و تجلیل کند.
رئیس اداره آموزش نخبگان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان از تبلیغات اسلامی کردستان در راستای حمایت از مولفان حوزه دین تقدیر کرد و یادآور شد: این اقدام تبلیغات اسلامی استان برای تجلیل از مولفان حوزه دین اقدامی ارزشمند به شمار می‌رود.
در این مراسم از ژیلا امامی، عبدالسلام کریمی، بهروز خیریه و جهانگیر ولدبیگی از مولفان حوزه دین تجلیل شد و از کتاب‌های اهل بیت در شعر و شاعران کرد تالیف بهروز خیریه، نقش مبلغان دینی در پیشگیری اجتماعی جرم از حجت الاسلام مختار کرمی، فرهنگ قرآنی راغب از جهانگیر ولدبیگی، مسجد، جوانان و نوجوانان و آموزه‌های رضوی از ژیلا امامی و راه‌های مقابله با تکفیر از دیدگاه اهل سنت تالیف عبدالسلام کریمی رونمایی شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کتاب تبلیغات اسلامی سنندج رونمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۰۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، در دیدارفینال جام فوتسال کارگرکه به مناسبت هفته کار و کارگردر سنندج برگزار شد تیم اتاق اصناف استان در یک بازی مقتدرانه با نتیجه 3 بر صفر از سد کارگران شهرداری گذشتند.

رئیس هیئت ورزش کارگران کردستان با بیان اینکه 12 تیم از قشر کارگر و صنوف مختلف در این جام شرکت کرده بودند گفت : در نهایت تیم های اتاق اصناف ، کارگران شهرداری و تعاونی 298 تانکر داران به ترتیب به رتبه های اول تا سوم دست یافتند.

بدری افزود : در این مسابقات که 10 روز به طول انجامید 34 مسابقه برگزار شد.

وی عنوان کرد : تیم اتاق اصناف به عنوان نماینده سنندج در مسابقات فوتسال استان حضور خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است
  • کتاب «رضای انقلاب» در حوزه هنری رونمایی می‌شود
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • پرفروش‌های داستانی حوزه مقاومت در نمایشگاه
  • برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی سیاه قلم در سنندج
  • رونمایی از «رضای انقلاب» در حوزه هنری
  • خودنمایی سیاه قلمهای بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • خودنمایی ‌سیاه قلم‌های بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج