Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیده فاطمه شفیعی، دبیر اجرایی مرحله منطقه ای مسابقات ملی مناظره دانشجویان در گیلان در حاشیه برگزاری این مسابقات که به مدت چهار روز در تالار حکمت دانشگاه گیلان صورت می گیرد، در گفت وگو با ایکنا از گیلان، اظهار کرد: مرحله منطقه ای مسابقات ملی مناظره دانشجویان با حضور 12 تیم از استان های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، قزوین، مازندران و گیلان در تالار حکمت دانشگاه گیلان در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری 6 مناظره در روز اول، افزود: گروه «شهید بهرامی» در موضع مخالف با گزاره «فیلترینگ شبکه های اجتماعی خارجی در افزایش استفاده از پیام رسان های داخلی تاثیر مثبت دارد» توانست نسبت به گروه «بیداری اندیشه» امتیاز بیشتری کسب کند و به مرحله بعد راه یابد. همچنین گروه «سردار جنگل» در موضع موافق با گزاره «مشارکت در خدمات داوطلبانه بهترین راهکار افزایش توان فعالیت در حوزه های اجتماعی است» از گروه «گردون» پیشی گرفت.

دبیر اجرایی مرحله منطقه ای مسابقات ملی مناظره دانشجویان در گیلان ادامه داد: گروه «شهید دیالمه» در موضع مخالف با گزاره «انتشار غیر ضروری تصاویر کودکان در فضای مجازی حتی توسط والدین نقض حقوق کودکان است» توانست گروه «لوگوس» را از صعود به مرحله بعد باز دارد.

شفیعی، با بیان اینکه گروه «شهید بهشتی» در موضع مخالف با گزاره «شاغل بودن همزمان زن و شوهر آرامش خانواده را کاهش می دهد» امتیاز بیشتری نسبت به گروه «فرهنگ و هنر» کسب کرد، گفت: همچنین گروه «جدال احسن» در موضع مخالف با گزاره «نیاز اصلی توسعه دانش بنیان کشور جلوگیری از رشد دانشگاه های آموزش محور و تسریع در توسعه دانشگاه های پژوهش محور است» توانست از گروه «تعاون» پیشی بگیرد و به مرحله بعد صعود کند.

وی خاطرنشان کرد: گروه «آراکین» در موضع مخالف با گزاره «ایجاد فروشگاه های بزرگ مواد غذایی سبب از بین رفتن بازار خورده فروشی ها می گردد» امتیاز بیشتری نسبت به گروه «بینش» کسب کرد.

دبیر اجرایی مرحله منطقه ای(شمال و شمال غرب کشور) مسابقات ملی مناظره دانشجویان در گیلان، با اشاره به راهیابی 6 تیم به مرحله یک چهارم، افزود: در دومین روز از برگزاری مسابقات تیم های «شهید بهرامی»، «سردار جنگل»، «شهید دیالمه»، «شهید بهشتی»، «جدال احسن» و «آراکین» با هم به رقابت پرداختند.

شفیعی ادامه داد: در مناظره نخست گروه «شهید بهرامی» از استان مازندران به عنوان گروه موافق و گروه «سردارجنگل» از استان گیلان به عنوان گروه مخالف با موضوع «عدم مسئولیت پذیری زوجین موجب کاهش فرزندآوری شده است» با یکدیگر به مناظره پرداختند که در پایان با نظر هیئت داوران، گروه «سردارجنگل» برنده مناظره شد.

وی خاطرنشان کرد: مناظره دوم بین دو گروه «شهید دیالمه» از استان مازندران به عنوان گروه موافق و «شهید بهشتی» از استان زنجان به عنوان گروه مخالف با موضوع «حضور بانوان در ورزشگاه ها، نقش مهمی در ارتقای فرهنگ ورزشی کشور دارد» برگزار شد که در نهایت گروه «شهید دیالمه» به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

دبیر اجرایی مرحله منطقه ای(شمال و شمال غرب کشور) مسابقات ملی مناظره دانشجویان در گیلان اضافه کرد: در سومین مناظره دو گروه «جدال احسن» از استان قزوین به عنوان گروه موافق و «آراکین» از استان اردبیل به عنوان گروه مخالف با موضوع «فعالیت سازمان های مردم نهاد، در کاهش آسیب های اجتماعی نقش اساسی دارد» با یکدیگر رقابت کردند و گروه «جدال احسن» توانست از گروه «آراکین» پیشی بگیرد و به مرحله بعد صعود کند.

شفیعی، با بیان اینکه گروه «آراکین» از استان اردبیل به عنوان برترین بازنده انتخاب شد، خاطرنشان کرد: بدین ترتیب گروه های «شهید دیالمه» از مازندران، «سردار جنگل» از گیلان، «جدال احسن» از قزوین و «آراکین» از اردبیل همزمان با سومین روز از مسابقات در مرحله نیمه نهایی با یکدیگر به مناظره خواهند پرداخت.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۰۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، مرحله مقدماتی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان از روزدوشنبه ۲۰ لغایت روز چهارشنبه ۲۹ فرودین ماه ۱۴۰۳ در سالن کروسیبل شهر شفیلد در کشور انگلستان برگزار شد و حسین وفایی بابرتری در مقابل حریفانی از چین و هنگ کنگ جواز حضور در مرحله اصلی رقابت ها را کسب کرد.

حسین وفایی نماینده شایسته اسنوکر کشورمان امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ در مقابل ژیانگ ژون از چین به میدان رفت وموفق شد حریفه خود را با نتیجه ۱۰ بر ۵ شکست دهد. این دیدار در دو بخش و در ساعت های ۱۳:۳۰ و ۱۹:۳۰ برگزار شد که نهایت بابرتری ملی پوش اسنوکر کشورمان به پایان رسید.

حسین وفایی از دور سوم مرحله مقدماتی مسابقات کار خود را آغاز کرد و در گام نخست در مقابل مارک ا فو به میدان رفت و در پایانموفق شد حریف هنگ کنکی را با نتیجه ۱۰ بر ۴ شکست دهد و به دور پایانی راه پیدا کند.

امیر سرخوش دیگر نماینده اسنوکر کشورمان در این رقابت ها بود که در دور نخست نتیجه را به حریف چینی واگذار کرد و از دور رقابتهای مقدماتی کنار رفت.

دیگر خبرها

  • راهیابی ملی پوش گیلانی به فینال رقابت‌های آب‌های آرام آسیا
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان
  • راهیابی آینده‌‌سازان تهران به لیگ برتر بسکتبال کشور
  • جدال حساس گرگان و مهرام در بازی نخست
  • راهیابی ۴۰ نفر به مرحله نهایی المپیاد دانش‌آموزی نانو
  • راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی
  • راهیابی هر پنج فرنگی‌کار ایران به مرحله نیمه‌نهایی
  • راهیابی امیررضا ده‌بزرگی به نیمه‌نهایی
  • راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار ایران به مرحله نیمه‌نهایی
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ راهیابی اسماعیلی، رستمی، گرمسیری و ساروی به نیمه‌نهایی