Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-29@10:38:45 GMT

دسر دارچینی برای رژیمی ها+دستور تهیه

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۰۳۸۴

دسر دارچینی برای رژیمی ها+دستور تهیه

رکنا: این دسر دارچینی برای افرادی که در رژیم به سر می برند مفید است.

مواد لازم

۴۰ گرم جو دو سر پرک

۱ لیوان شیر کم‌چرب

۱ عدد موز

۵ عدد گردو

عسل و دارچین به میزان لازم

شیر را با جو دو سر پرک و دارچین داخل یک کاسه ریخته و مخلوط کنید. سپس کاسه را از شب تا صبح داخل یخچال قرار دهید تا شیر به خورد جو رفته و اوتمیل غلیظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از گذشت ۸ تا ۹ ساعت صبحانه پروتئینی خوشمزه ما آماده است. آن را در ظرفی مناسب سرو کرده، مقداری عسل روی آن بریزید. موز را هم به صورت حلقه‌ای برش داده و همراه گردو‌ها روی اوتمیل بچینید. در آخر از مقداری دارچین برای تزیین استفاده کنید.

ابتدا شیر را داخل قابلمه بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید.

جو دو سر پرک را به قابلمه اضافه کرده و هم بزنید سپس مقداری دارچین اضافه کنید و دوباره هم بزنید.

بعد از این که شیر ولرم شد و کمی قوام پیدا کرد و غلیظ شد، عسل را اضافه کنید.

دو تا سه دقیقه بعد که اوتمیل کاملا غلیظ و قوام پیدا کرد، اوتمیل آماده است. موز و گردوها را هم روی آن بریزید و نوش جان کنید.

نکات طرز تهیه

می‌توانید به جای دارچین از طعم‌دهنده‌های دیگر مثل پودر کاکائو و زعفران استفاده کنید.

غلظت این میان وعده روی گاز از غلظت آن داخل یخچال بیشتر می‌شود.

میوه‌های فصل گزینه‌های مناسبی برای میل کردن همراه این میان وعده هستند؛ بنابراین به جای موز می‌توانید از میوه‌های دیگر هم استفاده کنیدخواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

خاشقجی ابتدا تلفنی با بن سلمان حرف زد و بعد کشته شد! / 4 تماس با ولیعهد در روز قتل این پزشک در ایرانشهر راز بی شرمانه ای داشت! قتل فجیع حقوقدان منتقد دکتر فرشید هکی در تهران + جزییات و عکس آزادی یک فرمانده ایرانی از دست داعشی ها! + جزییات این مرد را می شناسید؟! / او به دختران تهرانی رحم نمی کرد! + فیلم تجاوز پسر معلم به دختر 5 ساله در دستشویی مهدکودک + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز فجیع به دختر 6 ساله در کنار کانال آب + عکس شکار دختران بد حجاب با تاکسی خطی یک روز شوهرم با زن دوستش صمیمی اش فرار کرد ! جسد خاشقجی در 3 صندوق سیاه به کنسولگری عربستان برگشت +آخرین عکس قبل از مرگ جدیدترین خبر/ دستگیری یک زن در حادثه تروریستی اهواز حمله خونین دانش‌آموز اهوازی به معاون مدرسه! تلاش برای رفع توقیف فیلمی با بازی فاطمه معتمدآریا

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه موز گذشت برند رژیم ساعت دسر رژیمی عکس ایران دختر زندگی ایرانی فیلم قتل اینستاگرام پلیس پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۰۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان جزو استان‌های با بیشترین فوتی در تصادفات نوروزی

جانشین انتظامی استان کرمان، گفت: با وجودی که نسبت به سال قبل کاهش فوتی‌ها و مجروحان را در تصادفات نوروزی داریم با این وجود جزو استان‌های با بیشترین فوتی در تصادفات نوروزی هستیم. - اخبار استانها -

سردار عبدالعلی روانبخش جانشین انتظامی استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با بیان اینکه چندین سال است که تذکرات لازم در ارتباط با عدم نگهداری اشیا و اموال قیمتی به هم‌استانی‌ها داده می‌شود تا از سرقت آنها جلوگیری شود با این وجود به توصیه‌ها توجه نمی‌شود، اظهار داشت: 10 سال است که سرقت‌های انجام شده در شهر کرمان را رصد می‌کنیم و مشاهده شده که بیشترین سرقت اشیا قیمتی یا از داخل گاوصندوق منازل و یا داخل اتاق خواب بوده است.

وی با بیان اینکه معمولاً مردم اشیا گرانقیمت خود را داخل گاوصندوق منازل و یا اتاق خواب نگهداری می‌کنند و سارقان از این موضوع به خوبی آگاه هستند و بر خلاف تصور مردم طلایاب ندارند، ادامه داد: متاسفانه در تعطیلات قبل از عید امسال هم به میزان قابل توجهی سرقت اشیا قیمتی و اموال را داشتیم.

جانشین انتظامی استان کرمان با تاکید بر اینکه نگهداری اشیا قیمتی در منازل امن نیست، افزود: توصیه می‌شود اگر هم‌استانی‌ها قصد مسافرت دارند حتما مراقبت از منازل خود را به همسایگان بسپارند و از ظرفیت خودمراقبتی برای پیشگیری از وقوع سرقت استفاده کنند.

وی با اشاره به چندین مورد سرقت خودرو که اتفاق افتاده است، بیان کرد: توصیه می‌شود رانندگان حتی اگر سرنشین هم داخل خودرو است در صورت پیاده شدن از خودرو حتماً سویچ را از روی ماشین بردارند و متاسفانه چندین مورد سرقت خودرو داشتیم که مادر، همسر و یا فرزند داخل ماشین بوده است.

روانبخش با اشاره به میزان بالای تصادفات در استان کرمان، گفت: در این ایام تمام تلاش پلیس بر این است که تمام مسافرت‌ها با سلامتی انجام شده و همه مسافران به سلامتی به مقصد رسیده و این سفرها به کام مردم تلخ نشود.

وی با بیان اینکه بیشترین عامل تصادفات نوروز امسال خستگی و خواب‌‌آلودگی و واژگونی خودرو بوده است، افزود: طی چند روز گذشته 5 مورد فوتی که در تصادفات استان کرمان داشتیم همه بر اثر واژگونی منجر به فوت بوده که عامل همه آنها خستگی و خواب‌آلودگی و سرعت غیرمجاز بوده است.

جانشین انتظامی استان کرمان ادامه داد: با وجودی که نسبت به سال قبل کاهش فوتی‌ها و مجروحان را در تصادفات درون و برون شهری در ایام نوروز در استان کرمان داشتیم با این وجود در سطح کشور جزو بیشترین استان‌ها در میزان تصادفات و فوتی‌ها هستیم و درخواست داریم که رانندگان بیشتر رعایت کنند تا در این ایام حوادث کمتری را داشته باشیم.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • تعقیب خودرو سارقان و شلیک از زاویه داخل ماشین پلیس + فیلم
  • علی آقا داخل رختکن هندوانه‌ها را شوت کرد | عصبانیت عجیب علی پروین در رختکن پرسپولیس | اینها هیچی نباید بخورند
  • سقوط مرگبار اتوبوس از روی پلی به ارتفاع 50 متر (فیلم)
  • کفش‌هایی که زیر پا نرفت
  • فوت ۱۱ مسافر نوروزی در جاده‌های قم
  • لحظه سقوط یک شیر نر به داخل آبشار + فیلم
  • ۱۱ مسافر نوروزی در جاده‌های قم جان باختند
  • کرمان جزو استان‌های با بیشترین فوتی در تصادفات نوروزی
  • لحظه انفجار مسجد در تبریز؛ فیلم دوربین مداربسته از داخل را ببینید
  • پتانسیل تولید ۲ میلیون تن ماهی در قفس وجود دارد