Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-04@23:42:50 GMT

پپسی و کوکاکولا باید از ایران بروند

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۰۵۴۱

علیرضا محجوب با انتقاد از اینکه قوانین کشور به نفع تجار علیه تولید است، گفت: آمریکا بدترین تحریم‌ها را علیه ما اعمال می‌کند، اما دولتمردان به برند‌های آمریکایی پپسی و کوکاکولا در کشور اجازه فعالیت می‌دهند در این رابطه نیاز است چنین برند‌های وارداتی از صحنه رقابت محو شود و از شرکت‌های داخلی حمایت مناسب صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالیت برند‌های آمریکایی در ایران منجر به تضعیف شرکت‌های داخلی و نشانه ضعف آشکار در عرصه تجاری و بازرگانی است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: دولتمردان با چه مجوزی به برند‌های رسمی آمریکا اجازه ادامه تبلیغ و فعالیت می‌دهند وقتی دولتمردان آمریکا به شرکت‌های ما اجازه فعالیت نمی‌دهند؛ در واقع فعالیت این برند‌ها در کشور نشانه ضعف آشکار در عرصه تجاری، تبلیغاتی و بازرگانی است که واحد‌های داخلی را ضعیف می‌کند متاسفانه بازرگانان در این رابطه بیش از اندازه جولان می‌دهند.

مسئولان و دولتمردانی که انتظار دارند مردم دلارشان را پاره کنند خودشان اقدامی کوچک علیه آمریکا به نفع مردم انجام دهند

رییس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: انتظار می‌رود دولتمردان به فوریت دستور دهند برند‌های آمریکایی از صحنه رقابت محو شوند می‌طلبد مسئولان و دولتمردانی که انتظار دارند مردم دلارشان را پاره کنند خودشان اقدامی کوچک علیه آمریکا به نفع مردم انجام دهند و مخالفت خود را در عمل نشان دهند نه در سخن.

منبع : خانه ملت

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۰۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم همدان علیه جنایات صهیونیست‌ها

                به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مردم دارالمومنین همدان در حمایت از جبهه مقاومت و مردم مظلوم و مقتدر غزه با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نفرت و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

نسل‌کشی ادامه‌دار صهیونیست‌ها و آمریکا با گذشت چند ماه از جنگ همچنان ادامه دارد و به همین منظور مردم چهار استان ایلام، البرز، کرمان و همدان امروز بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه راهـپیـمایـی کردند.

مردم مومن همدان ضمنِ محکومیتِ این جنایاتِ وحشیانه؛ همبستگی و حمایت همیشگی خود را با غزۀ مقاوم و فلسطین قهرمان اعلام کردند.

دیگر خبرها

  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟
  • درخواست آمریکا از چین برای مهار ایران/ پکن اهرم فشار علیه تهران دارد؟
  • آشکار شدن ماهیت واقعی دولتمردان آمریکا در برخورد خشن با جنبش اعتراضی دانشجویان
  • امام جمعه کرج: این واداده‌ها چرا در برابر کتک زدن دانشجویان آمریکا سکوت کردند؟
  • راهپیمایی مردم همدان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • توجه دولت و دولتمردان به سامان دادن اقتصاد کشور ضروریست
  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی مرتبط با جنگ علیه فلسطینیان را تحریم کرد
  • خیزش دنیا علیه اسرائیل نتیجه افشاگری های جبهه حق است
  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد
  • تحریم های جدید ایران علیه آمریکا