Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا  ، امید محدث -مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان-  در مورد سومین دوره کنفرانس مجمع عمومی کشورهای اسلامی  چنین به خبرنگار اجتماعی برنا گفت :  در این دوره  چند انتخابات برگزار می شود و از این جهت  موضوع  سومین  مجمع عمومی اهمیت پیدا می کند . یکی از انتخاب ها بحث ریاست سازمان هست که در حال حاضر  اسکندرف از آذربایجان این سمت را بر عهده دارند و قرار است جایگزین ایشان انتخاب شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاندیدهای ریاست این سازمان منتخب شدند که  ازچند  کشور حضور دارند و درحال حاضر  فضا فضای تلاش انتخاباتی برای رسیدن به رای منتخب است .

وی با بیان اینکه انتخابات بعدی حائز اهمیت دیگری که در این دوره صورت می گیرد انتخاب  نایب رئیس این سازمان  و همچنین اعضای شورای سیاست گذاری و مشورتی است  که در هر بخش ایران کاندیدا دارد در خصوص آنچه در روز نخست کنفرانس مجمع عمومی کشورهای اسلامی صورت گرفت چنین گفت : مراسم با سخنرانی عهد التمیمی  فعال فلسطینی(دختری که در فلسطین بازداشت هم شد) با محوریت  تکیه بر مسئولیت سازمانهای اجتماعی در قبال مشکلات فلسطین  و محکوم کردن اقدامات رژیم اشغالگر قدس و اسرائیل افتتاحیه آغاز شد. در بخش بعدی مراسم ، دبیر مجمع سفیر الشاد اسکندروف گزارشی را از عملکرد یک سال گذشته این سازمان ارائه داد که مجمع عمومی این گزارش رو تایید کردند .

مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان در خصوص موارد دیگری که در روز نخست این مجمع مورد بررسی قرار گرفت گفت : در ادامه در مورد چند تن از اعضا تصمیم گیری شد . به طور مثال جمعی از مسلمانان آلمان   درخواست عضویت داشتند که در مجمع عمومی مطرح شد  .کشورهایی مثل، عراق ،ایران و اردن گزارش و عملکرد خود را در حوزه جوانان رو ارائه دادند که اسکندرف- رئیس مجمع - از اقدامات ایران در حوزه جوانان تشکر کرد و ایران را  به عنوان یک کشور پیشرو در حوزه وحدت جوانان جهان اسلام معرفی کرد .

وی در پایان متذکر شد : امروز بیشتر بحث ارائه  گزارشات مطرح بود و به این موضوع بیشتر پرداخته شد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران جهان اسلام عراق مسلمانان برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۰۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی

به گزارش خبرگزاری مهر، بهنام پاکزاد سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: طی چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی در حال انتشار است که در آن یک دستگاه تاکسی اقدام به حمل بار می‌کند. این در حالیست که شخصی هم روی سقف این خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از موضوع مشخص شد این ماجرا در تونل امیرکبیر اتفاق افتاده، از این رو راننده متخلف شناسایی شد و ضمن پذیرفتن اشتباه، از این اقدام اظهار ندامت و پشیمانی کرد.

سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است، خاطرنشان کرد: راننده متخلف جهت رسیدگی به این پرونده به هیأت انضباطی معرفی شد.

کد خبر 6090276 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • نیازمند تحول در نگرش عمومی جامعه در حوزه وقف هستیم
  • آذربایجان غربی پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • آذربایجان‌غربی جز استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • یکی از استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای هستیم
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ایران و کشور‌های جهان
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز
  • معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب جام صدران پیشرو
  • مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی