Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-18@08:23:11 GMT

برگزاری نشست ارزش‌های تربیتی عاشورا در لبنان

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۰۷۰۸

برگزاری نشست ارزش‌های تربیتی عاشورا در لبنان

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری الوطنیة للإعلام؛ «شیخ نعیم قاسم»، معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان نشست «ارزش‌های تربیتی عاشورا، تقویت و راه‌های انتشار»  را افتتاح کرد.

این نشست در مجتمع مجتبی در ضاحیه جنوبی بیروت توسط جمعیت معلمان لبنان و مراکز امام خمینی در لبنان برگزار شد.

در افتتاح این نشست دکتر «ندی عویجان»، رئیس مرکز تربیتی مطالعات و توسعه، شیخ اکرم برکات رئیس جمعیت معارف اسلامی لبنان، «یوسف مرعی» مسئول بیسج تربیتی حزب‌الله، پروفسور «علی علاء الدین» رئیس دانشگاه معارف لبنان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشست بعد از قرائت قرآن، پخش سرود حزب‌الله و سخنرانی نعیم قاسم آغاز شد. شیخ «اکرم برکات» رئیس نخستین محور نشست  با عنوان ارزش‌های دینی و انسانی بود.

در این بخش «علی عباس موسوی»، استاد دانشگاه و پژوهشگر در زمینه ارزش‌های تربیتی عاشورا سخنرانی کرد. همچنین دکتر «کمیل مبارک» در مورد ارزش‌های تربیتی مشترک بین عاشورا و دین مسیحیت صحبت کرد.

عنوان محور دوم همایش، ارزش‌های عاشورا در واقعیت تربیتی معاصر بود و ریاست آن را «ربیع نورالدین»، مسئول جمعیت معلمان شعبه «النبطیه» بر عهده داشت.

در این بخش دکتر «ندی عویجان» در مورد راه‌های اجرای ارزش‌ها در شیوه‌های آموزشی صحبت کرد.

این نشست با قرائت بیانیه پایانی توسط شیخ «نزار سعید»، مدیر کل جمعیت مراکز فرهنگی امام خمینی پایان یافت.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: لبنان عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۰۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت

محمدرضا آمویی، فرماندار کرمانشاه از برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جمعیت در بخش‌های هفت‌گانه در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت : این رویداد مختص بانوان تاثیرگذار و فعال در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی جامعه است.

وی با اشاره به اینکه بخش‌های هفت‌گانه جایزه ملی جوانی جمعیت شامل خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها، موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان است، افزود: همه افراد واجدالشرایط می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی www.jameyat.ir مراجعه کنند، همچنین علاقمندان تا اردبیهشت‌ماه امسال برای ارسال اثر مهلت دارند.

به گفته فرماندار کرمانشاه، «جایزه ملی جوانی جمعیت» به‌عنوان نخستین رویداد علمی، فرهنگی و اجتماعی ملی در حوزه جمعیت کشور شناخته می‌شود و مساله جمعیت از جمله مسائل مهم و راهبردی است، که با اولویت در دستور کار نظام قرار گرفته و به جهت تسریع در تحقق سیاست‌های کلی ابلاغی نظام، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تصویب و ابلاغ شده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • جشن واگذاری زمین جوانی جمعیت در سمنان برگزار می‌شود
  • نشست مجازی تقوی با کوبایی‌ها
  • اعلام جزئیات برنامه های رئیس جمهور در سفر به استان سمنان
  • اقدامات تأمینی و تربیتی برای خانواده های زندانیان
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • برگزاری ششمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • احزاب لبنانی: عملیات «وعده صادق» ضعف اسرائیل را فاش کرد
  • استخدام ۷۷۷ معلم و مربی امور تربیتی در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
  • برگزاری نشست کاگروه برگزاری بازی های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان