Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@01:11:38 GMT

شوت بونجاح دیرک آزادی را لرزاند

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۱۰۹۰

شوت بونجاح دیرک آزادی را لرزاند

تهران- ایرنا- آخرین تمرین تیم فوتبال السد قطر برای بازی با پرسپولیس در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی در حالی برگزار شد که شوت محکم «بغداد بونجاح» دیرک دروازه زمین آزادی را لرزاند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا، اتوبوس اعضای تیم فوتبال السد دقایقی قبل از پایان تمرین پرسپولیس وارد ورزشگاه آزادی شد و نفرات سرشناسی مثل «ژاوی»، «گابی» و «بغداد بونجاح» مورد استقبال اندک افراد متفرقه حاضر در ورزشگاه آزادی قرار گرفته و در کنار برخی از آنها عکس یادگاری انداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازیکنان السد پس از اینکه وارد زمین شماره یک آزادی شدند دقایقی بر روی چمن راه رفته که باعث تعجب حاضرین شدند.
تمرین السد با 5 دقیقه تاخیر شروع شد و به این دلیل ناظرین کنفدراسیون فوتبال آسیا به نمایندگان رسانه های گروهی اجازه دادند 5 دقیقه بیشتر در محل تمرین این تیم قطری بمانند.
در حالی که بازیکنان السد قطر در حال تمرین کردن بودند در ضلع شرقی استادیوم آزادی کارگران مشغول تعمیر قسمت هایی از جایگاه تماشاگران بودند.
تمرین تاکتیکی السد قطر بیشتر به سانتر از جناحین و حرکت در عمق اختصاص داشت. بازیکنانی نظیر«ژاوی» و«گابی» هر وقت صاحب توپ می شدند، سعی می کردند توپ را به عمق بفرستند.
در بازی تمرینی السد «بغداد بونجاح» با ضربه ای محکم از وسط زمین توپ را شوت کرد که ضربه دیدنی او به دیرک دروازه برخورد کرد.
دروازه بان محروم السد قطر در نقش مربی گلر حاضر شد و وظیفه گرم کردن دروازه بان های تیمش را برعهده داشت.
اعضای تیم السد با لباس سبز رنگ در تمرین امروز حضور پیدا کرده و برنامه‌های تاکتیکی خود را زیر نور پروژکتورهای استادیوم آزادی اجرا کردند.
دوربین شبکه بین‌اسپورت در تمرین امروز حاضر بود و با مدیر تیم فوتبال السد گفت‌وگو کرد. به گفته نماینده AFC در حاشیه تمرین بازیکنان و سرمربی این تیم حق مصاحبه ندارند و فقط مدیر این تیم می‌تواند با نمایندگان رسانه‌ها گفت‌وگو کند ضمن آنکه شرایط در مسابقه فردا هم به همین شکل است و بازیکنان این تیم تنها می توانند با شبکه بین‌اسپورت مصاحبه کنند.
ورزشی **ع.ک**م.ت**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تمرين السد قطر پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۱۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۳.۱ ریشتری سرپل ذهاب را لرزاند

به گزارش خبرنگار مهر، زلزله‌ای به بزرگی ۳.۱ ریشتر در عمق ۲۵ کیلومتری زمین حوالی سرپل ذهاب در استان کرمانشاه را لرزاند.

این زمین لرزه ساعت ۱۱:۵۵ دوشنبه ۲۷ ماه در حوالی سرپل ذهاب گزارش شده است.

این زلزله به طول جغرافیایی ۴۵.۸۳ و عرض جغرافیایی ۳۴.۳۶ در ۱۱ کیلومتری سرپل ذهاب و ۲۸ کیلومتری قصرشیرین و ۲۵ کیلومتری گیلانغرب رخ داده است.

کد خبر 6078787

دیگر خبرها

  • زمین‌لرزه نسبتا شدید جنوب ژاپن را لرزاند
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
  • زلزله ۴.۸ ریشتری سیستان و بلوچستان را لرزاند
  • زلزله ۴.۸ سیستان و بلوچستان را لرزاند
  • زمین لرزه فاضل آباد گلستان را لرزاند
  • زلزله سرپل ذهاب را لرزاند
  • زلزله ۳.۱ ریشتری سرپل ذهاب را لرزاند