Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام - ایرنا - فرمانده مرزبانی کشور گفت: آمادگی مرزبانان ایرانی و عراقی برای تامین امنیت زائران اربعین آمادگی کامل دارند.

به گزارش ایرنا، سردار قاسم رضایی روز دوشنبه در نشست مشترک با فرمانده مرزبانی عراقی در مرز مهران اظهار داشت: همه زائران با در دست داشتن مدارک قانونی بدون هیچ مشکلی در حال تردد از پایانه های مرزی از جمله مهران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مرزبانی با تمامی امکانات برای تسهیل در تردد و امینت زوار اربعین گام بر می دارد و قطعا در این راه مرزبانان عرافی هم همکاری زیادی دارند.
سردار رضایی تصریح کرد: با مرزبانان عراقی برای تامین امنیت مرزهای غربی توافقات خوبی از جمله ایجاد گشت های مشترک صورت گرفته است.
وی افزود: یکی دیگر از توفقات صورت گرفته افزایش نیروها برای تسهیل در تردد مرزهای سه گانه بود که این مهم نیز انجام می شود.
فرمانده مرزبانی عراق نیز گفت: تامین امنیت و تسهیل در تردد از بعد از مرز مهران یعنی مرز زرباطیه تا کربلا و نجف در اولویت مرزبانی عراق است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.
حامد عبدالله اظهار داشت: همه تمهیدات لازم برای جابجایی زوار اربعین در عراق اندیشیده شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد، با مسئولان ایرانی برای همکاری های بیشتر هم آمادگی کامل داریم.
وی گفت: یک نشست دیگر برای تسهیل در تردد زوار اربعین در عراق با حضور مرزبانان ایران و عراق برگزار می شود.
7177/6034

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي مرزباني عراق ايلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۱۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال / یگان‌ویژه شکایت کرده است

 مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد: سردار رادان فرمانده کل انتظامی از دروازه بان استقلال شکایتی نکرده و مامور پلیسی که این دروازه بان با او درگیر شده است از این فرد شکایت کرده است.

به گزارش تسنیم، مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد: گزارش‌های خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایت یگان مربوطه (یگان ویژه) و شخصی مأمور پلیس از وی در توهین و بکاربردن الفاظ نامناسب در حین اجرای ماموریت تامین امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک به تاریخ 24 فروردین 1403 است.

در این اطلاعیه آمده است: تلاش پلیس در محیط‌های ورزشی صرفا تامین امنیت تمامی عوامل حاضر در ورزشگاه‌ها و تماشاگران است.

همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورین پلیس در حین انجام ماموریت به‌هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتما با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: استقلال هیچ شکایتی از مایلی کهن نکرده است! ۳ شکایت بزرگ از استقلال در فیفا

دیگر خبرها

  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • ببینید | موشک‌ ها و پهپادهای ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی امنیت و دفاع در عراق
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • شکایت فرمانده فراجا از دروازبان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • شکایت فرماندهِ فراجا از دروازبان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال / یگان‌ویژه شکایت کرده است
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد