Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@03:39:08 GMT

شکایت دختر پینگ‌پنگ‌باز از ملی‌پوش ایرانی !

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۱۲۱۱

شکایت دختر پینگ‌پنگ‌باز از ملی‌پوش ایرانی !

رکنا: شرکت نکردن پینگ پنگ باز ایران در بخش میکس المپیک جوانان باعث شکایت هم تیمی او شد.

بازی های المپیک جوانان هفته گذشته در آرژانتین به پایان رسید اما این رویداد برای ایران بدون حاشیه هم نبود. ماجرا از این قرار است که در این رویداد، رشته هایی که بخش میکس هم داشتند، ورزشکاران دختر و پسر کشورهای مختلف با هم تشکیل تیم می دادند و به رقابت می پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجا که در ایران، ورزشکاران در بخش میکس رشته های تیروکمان و تیراندازی فعالیت دارند بنابراین در المپیک جوانان هم با هم تیمی های خارجی خود به رقابت پرداختند اما در رشته تنیس روی میز، ایران در بخش میکس فعالیتی ندارد و از این رو امین احمدیان نماینده ایران نیز پس از پایان رقابتهای انفرادی در بخش میکس شرکت نکرد.

اما ماجرا به همین‌جاختم نشد چراکه احمدیان با انجام قرعه کشی با یک دختر هنگ کنگی هم بازی شده بود و وقتی احمدیان در رقابتهای بخش میکس شرکت نکرد، همبازی او هم بهIOC شکایت کرده چرا که معتقد بود احمدیان باعث شده او از حضو در رقابتهای بخش میکس محروم شود. مسئولان ایران هم در پی این ماجرا موضوع مدرسه رفتن احمدیان را مطرح و عنوان کردند او به دلیل مسائل تحصیلی باید به ایران برمی گشت.

البته پیش از آغاز بازی ها، نگرانی های مطرح بود مبنی براینکه در تنیس روی میز المپیک جوانان ابتدا رقابت بخش میکس و سپس انفرادی برگزار شود و اگر احمدیان از حضور در بخش میکس سرباز زند احتمال محرومیتش وجود داشت بنابراین حتی صحبت هایی مطرح بود که در صورت تغییر نکردن زمان مسابقات میکس و انفرادی، احمدیان به المپیک نرود که شانس با این ورزشکار یار بود و با جابجایی زمان مسابقات تنیس روی میز، احمدیان توانست در بخش انفرادی المپیک جوانان شرکت کند.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

2 اتفاق مشابه در یک روز / وحشت مسافران هواپیمای پرواز تهران کیش! عکس زن چادری در گورستان برفی غوغا کرد! + جزییات انتشار فیلم جدید از خارج کردن جسد خاشقچی از کنسولگری عربستان + فیلم ۹ واقعیت در مورد ارتش بن‌سلمان / جاسوس ولیعهد سعودی را بشناسید این پزشک در ایرانشهر راز بی شرمانه ای داشت! ماجرای قتل جنجالی دکتر تهرانی چه بود ؟ / خانواده هکی فاش کردند! خاشقجی ابتدا تلفنی با بن سلمان حرف زد و بعد کشته شد! / 4 تماس با ولیعهد در روز قتل آزادی یک فرمانده ایرانی از دست داعشی ها! + جزییات رسوایی جدید دیگر اعضای شورای شهر این بار در استان تهران! این مرد را می شناسید؟! / او به دختران تهرانی رحم نمی کرد! + فیلم تجاوز پسر معلم به دختر 5 ساله در دستشویی مهدکودک + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز فجیع به دختر 6 ساله در کنار کانال آب + عکس شکار دختران بد حجاب با تاکسی خطی یک روز شوهرم با زن دوستش صمیمی اش فرار کرد ! جسد خاشقجی در 3 صندوق سیاه به کنسولگری عربستان برگشت +آخرین عکس قبل از مرگ جدیدترین خبر/ دستگیری یک زن در حادثه تروریستی اهواز تلاش برای رفع توقیف فیلمی با بازی فاطمه معتمدآریا

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه المپیک ایران ملی پوش ورزشکاران جوانان عکس ایران دختر ایرانی فیلم زندگی قتل اینستاگرام پلیس پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۱۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/شکایت ورثه یک کروات از تیم ایرانی!

یک مربی اهل کشور کرواسی که سال‌ها قبل در ایران بوده و طلب داشته، فوت کرده و یکی از وارثان او از باشگاه ایرانی شکایت کرد.

دریافت 4 MB

دریافت 4 MB

دیگر خبرها

  • سبک زندگی ایرانی اسلامی باید ترویج شود/لزوم معرفی دختران موفق کرد
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران؛ صدیقه سامی نژاد که بود؟ (+عکس)
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!
  • فیلم/شکایت ورثه یک کروات از تیم ایرانی!
  • شکایت ورثه یک کروات از تیم ایرانی!
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • اولین هنرپیشه زن سینما و یک سرگذشت تلخ پرتکرار
  • هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • مرگ مشکوک دختری که با نامزدش به مهمانی رفت