Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ناصرامیرزاده گفت: عملیات دستگیری این گروه غیرمجاز حفاری با همکاری نیروی انتظامی، یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر مستقر در جزیره خارگ و مردم میراث دار و فرهنگ دوست جزیره خارگ انجام شده است.

وی بیان کرد: متخلفان پس از دستگیری به مراجع قضایی تحویل و پرونده به منظور شناسایی احتمالی سایر افراد مرتبط با این باند در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرزاده گفت: حفاری‌های غیر مجاز در جزیره خارگ از یک هفته گذشته آغاز که با هماهنگی‌های انجام شده، کارشناسان باستان شناسی به محل اعزام و پس از هماهنگی با مسئول میراث فرهنگی مستقر در جزیره با همکاری نیرو‌های انتظامی حفاران غیر مجاز دستگیر و به مراجع قضایی و قانونی تحویل داده شدند.

امیرزاده افزود: در این حفاری‌ها هیچ آثارتاریخی کشف شده‌ای یافت نشده و تنها تخریب محیطی صورت گرفته است.

انتهای پیام /م

حفاران غیرمجاز جزیره خارگ دستگیر شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی حقوق شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۱۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد

محمد محمدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام اظهار کرد: انشعاب‌های غیرمجاز یکی از دلایل مهم‌ آسیب به شبکه آبرسانی و افت فشار آب در مناطق مختلف شهری و روستایی به شمار می‌رود.

وی افزود: بر این اساس شرکت آبفای استان، تمام توان و ظرفیت خود را برای برخورد با هرگونه بهره‌برداری غیرقانونی و غیرمجاز در تمامی بخش‌ها با هر نوع کاربری به کار گرفته است تا ضمن صیانت از حقوق سایر مشترکان، بتواند خدماتی مطلوب به مردم استان ارائه کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تاکید کرد: در همین راستا نسبت به شناسایی و جمع‌آوری هشت رشته انشعاب غیر مجاز مربوط به خانه باغ‌های پشت فرودگاه ایلام و ۲ رشته در کارگاه بچینگ که از آب شرب به صورت غیر مجاز استفاده می‌کردند، اقدام شد.

محمدی یادآور شد: مشترکان در صورت مشاهده انشعابات غیرمجاز آب و فاضلاب از طریق تماس با مرکز ارتباطات مردمی و رسیدگی به شکایت(۱۲۲) و افراد سایر شهرستان‌ها با تلفن گویای حراست آبفای ایلام ( ۲۲۳۰۱۴۱ ) و یا تماس با آبفای شهرستان خود، مانع تضییع حقوق همه مردم و تحقق عدالت اجتماعی در محدوده شهر و روستای خود شوند.

به گفته وی، استفاده از انشعاب آب غیر مجاز علاوه بر افزایش بی رویه مصرف آب، سبب بروز خسارت‌هایی به شبکه توزیع و تأسیسات خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • برداشت ۲۲ میلیون مترمکعب آب غیرمجاز از چاه‌های غیرمجاز در قم
  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد
  • حوزه های علمیه از اساسی ترین پایگاه های فرهنگی جامعه هستند
  • انسداد ۱۴ حلقه چاه غیر مجاز در«گلاهک» رودهن/ادوات حفاری توقیف شد
  • جایگاه ورزش جزیره خارگ ارتقا یافت
  • زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود
  • منشور خدمات رسانی در سال جدید خرد و تفکر جمعی است
  • چاه‌های مجاز قم بیشترین برداشت غیرمجاز را دارند
  • توقیف دستگاه حفاری غیرمجاز آب در تاکستان
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در گرمه