Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید کمال پاک فطرت دوشنبه در حاشیه بازدید از مراحل تولید فیلم شب قمر در عقرب که در روستای بردج شیراز در حال تولید است در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تولید چنین آثاری در روستاها می تواند به معرفی هرچه بیشتر ظرفیت روستاها و تشویق روستائیان به دیگر مردم به استفاده از این ظرفیت ها کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: مهاجرت بی رویه روستائیان به شهرها علاوه بر خطر خالی شدن روستاها از سکنه، به گسترش حاشیه نشینی در شهرها و بروز مشکلات و آسیب های اجتماعی می انجامد.
او اظهار داشت: راه حل مقابله با این مشکل توجه به اشتغال روستائیان و تقویت روستاها و فراهم کردن امکانات زیرساخت ها در روستاها است.
پاک فطرت اضافه کرد: معتقدیم که اگر روستائیان به سیستم مولد خود در روستاها بازگردند می توانند هم مشکلات اقتصادی خود را برطرف کنند و هم بسیاری از نیازهای کشور را پاسخ دهند.
وی ابراز امیدواری کرد که هنرمندان و فیلم سازان، روستاها را بیش از گذشته برای تولید آثار خود انتخاب کنند که امکانی برای معرفی جاذبه های روستاها و تقویت گردشگری و بوم گردی فراهم شود.
ساخت فیلم شب قمر در عقرب به تهیه کنندگی یعقوب مقدم و کارگردانی و نویسندگی محمد جاوید از روز شنبه 28 مهرماه جاری در روستای بردج شیراز کلید خورده و محوریت آن نیز یک درخت است که مردم یک روستا به آن اعتقاد دارند و احترام می گذارند ولی نسل جدید این موضوع را رد می کند و در حقیقت اشاره فیلم، اعتماد داشتن به خداوند است.
روستای بردج از توابع بخش مرکزی شهرستان شیراز و در فاصله 15 کیلومتری شمال شرق شیراز واقع شده است.
6122/ 2027
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آسیب های اجتماعی حاشیه نشینی ساخت فیلم فیلم های سینمایی گردشگری راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۱۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روال عادی پرواز‌های فرودگاه شهید دستغیب شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیرکل فرودگاه‌های فارس اعلام کرد: پرواز‌ها به مقصد شیراز و از مبدا شیراز که از بامداد امروز جمعه به دلیل حفظ ایمنی کنسل شده بود از سر گرفته شد.
فخرالدین کشاورز گفت: طبق اطلاعیه شرکت فرودگاه و ناوبری هوایی ایران درباره تعلیق پرواز‌ها در چند فرودگاه کشور؛ فرودگاه شهید دستغیب شیراز به حالت تعلیق درآمده بود لذا پرواز‌ها در این فرودگاه به دلیل حفظ ایمنی پرواز‌ها با تاخیر مواجه شده بود.
مدیرکل فرودگاه‌های فارس ادامه داد: فرودگاه شهید دستغیب شیراز هم اکنون پذیرش مسافر دارد.

دیگر خبرها

  • پدر شهیدان محمدیان آسمانی شد
  • کشف ۱۵ فقره سرقت احشام در فارس
  • گنجینه‌های ارزشمند ادب پارسی برای نسل جوان تبیین شود
  • تصادف پراید و تریلی در باجگاه شیراز با ۸ مصدوم
  • دوسالانه خوشنویسی شیراز برگزار می‌شود
  • روال عادی پرواز‌های فرودگاه شیراز
  • روال عادی پرواز‌های فرودگاه شهید دستغیب شیراز
  • مرگ مرد ۷۰ ساله با سقوط در چاله آسانسور
  • کسب و کار‌های جدید در بستر روستا‌ها شکل خواهد گرفت
  • توزیع ۳۴ هزار تن آرد خانه پزی در بین روستائیان لرستان