Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

«پرونده مستند» دوشنبه ۳۰ مهر جزئیات پرونده دانشمند هسته ای قلابی که به خواستگاری ۱۵۰ دختر جوان رفته است، را بررسی خواهد کرد.

حسن در نقش دانشمند انرژی هسته‌ای از ۱۵۰ زن در ۱۷ استان کشور کلاهبرداری کرده است، در سایت‌های همسریابی خود را در نقش دانشمند انرژی هسته‌ای معرفی کرده و پس از اعتمادسازی به بهانه ثبت‌نام خودرو یا گرفتن ویزای کشور‌های اروپایی از زنان مبلغ ۱۰ تا ۵۰ میلیون کلاهبرداری می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به افزایش پرونده‌های کلاهبرداری از زنان، تیمی از مأموران پلیس آگاهی تهران برای دستگیری این متهم وارد عمل شده و خیلی زود با اقدامات فنی و پلیسی موفق به دستگیری وی شدند.

گفتگو با داماد قلابی، روان‌شناس و هشدار‌های سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ به مردم از دیگر بخش‌های این قسمت از «پرونده مستند» است.

مجموعه «پرونده مستند» در ۵۲ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای تهیه‌شده و دوشنبه ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه مستند پخش و سه شنبه ساعت ۱۰:۳۰ بازپخش می‌شود.

این برنامه به‌منظور آگاه‌سازی جامعه و شناخت بیشتر مردم در خصوص جرائم مختلف به بررسی پرونده‌های مهم پلیسی با حضور متهمان و کارشناسان می‌پردازد.

انتهای پیام/

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: هسته ای انرژی استان کشور خودرو زنان پلیس آگاهی تهران پلیس آگاهی تهران بزرگ جامعه انرژی پلیس آگاهی تهران پلیس آگاهی تهران بزرگ خودرو هسته ای پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۱۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌گروگانگیری در شیراز

کاووس حبیبی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در چهاردهم اردیبهشت‌ماه سال جاری در یکی از محلات شهرستان شیراز، به علت حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از ماموران پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

او افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، سرنشینان ۳ خودرو ناشناس (۸ نفر) در یکی از محلات شهرستان شیراز اقدام به ربایش مردی ۵۶ ساله که در یک کافه نشسته بوده می‌کنند و سریعا از محل متواری می‌شوند.

حبیبی بیان کرد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و آدم ربایان را شناسایی و متهمان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند فرد ربوده شده را در یکی از محلات شیراز رها می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با اشاره به اینکه علت و انگیزه آدم‌ربایی اختلافات حساب بوده است، گفت: با توجه به اطلاعات به دست آمده تحقیقات برای دستگیری متهمان با جدیت ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • درگیری اسد با صدام حسین سر حمایت از ایران! / گنجینه جواهرات ملی ایران از نمای نزدیک / ستاره مصنوعی چینی، شش برابر داغ‌تر از خورشید! / دو شگرد برای افزایش بهره‌وری روزمره / روش تشخیص ایمیل‌های کلاهبرداری
  • کلاهبرداری با رسید جعلی
  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • کلاهبردار حرفه‌ای درکنگان دستگیر شد
  • ‌گروگانگیری در شیراز
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت
  • جزئیات جدید از پرونده مفقودی «یسنا»
  • مجموعه مستند «پا به ماه» از شبکه ۲
  • خبر‌های رسانه - ۱۵ اردیبهشت