Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@02:58:13 GMT

تجهیز کشتارگاه شاهرود به دستگاه پیش سرد کن+ فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۱۵۷۶

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محسن احمدی، شهردار شاهرود در مراسم بهره برداری از این دستگاه ها گفت: به منظور ارتقای امنیت غذایی و نظارت جدی تر بر سلامت مواد غذایی و مبارزه با بیماری های دام دو دستگاه پیش سردکن با هزینه 260 میلیون تومان در کشتارگاه شاهرود نصب و راه اندازی شد.
احمدی افزود: این دو دستگاه پیش سردکن با تکنولوژی بسیار بالا ظرفیت نگهداری 300 لاشه گوسفند و 30 لاشه گاو را قبل از عرضه به بازار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای پیشگیری از بیماری ها مانند تب کریمه کنگو و غیرفعال شدن ویروس آن باید لاشه دام به مدت 24 ساعت در پیش سردکن در دمای بین یک تا چهار درجه سانتیگراد نگهداری شود. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سمنان کشتارگاه شاهرود پیش سردکن تب کریمه کنگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۱۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص دومین دستگاه سی.تی‌اسکن به گناوه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از اختصاص دومین دستگاه «سی تی اسکن» به بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) گناوه در شمال استان خبر داد و گفت: این تجهیز تشخیصی با سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد تومان تهیه شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناوه، حسن ملکی‌زاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در گناوه با تبریک فرارسیدن ایام نوروز از آمادگی پایگاه‌های درمانی و بهداشتی برای خدمات‌رسانی به مردم خبر داد و اظهار داشت: در اجرایی شدن طرح سلامت نوروزی بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی، درمانی، اورژانس و پایگاه‌های درمانی در استان به شکل ویژه و شبانه‌روزی خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به توسعه زیرساخت‌های درمانی و تجهیزاتی در استان بوشهر گفت: در این راستا ضمن ساخت بیمارستان‌های جدید اعتبارات لازم برای خرید تجهیزات پزشکی تخصیص یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به تجهیز بیمارستان گناوه به دستگاه تشخیصی سی‌تی‌اسکن خاطرنشان کرد: با اختصاص دومین دستگاه سی‌تی‌اسکن به بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) گناوه در شمال استان بوشهر دسترسی بیماران به خدمات این دستگاه تشخیصی افزایش خواهد یافت.

ملکی‌زاده با بیان اینکه این تجهیزات با پیگیری‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر انجام شده است، گفت: این تجهیز تشخیصی با سرمایه‌گذاری 10 میلیارد تومان تهیه شده است.

وی اضافه کرد: این دستگاه تشخیصی به بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) گناوه تحویل شد و با آماده‌سازی محل استقرار، به مردم و جامعه هدف، خدمات‌ با کیفیت بیشتری ارائه خواهد کرد.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • آغاز طرح هویت‌گذاری لاشه‌های دام در مرکز لرستان
  • تجهیز بیمارستان امام خمینی مهاباد به دستگاه انژکتور سی تی اسکن
  • اختصاص دومین دستگاه سی.تی‌اسکن به گناوه
  • ضبط یک راس لاشه گاوی مشکوک به بیماری در قائمشهر
  • افزایش ۱۸ درصدی جوجه ریزی در محلات
  • اختصاص ۱۶ دستگاه تنفسی آتش‌نشانی به شهرداری‌های خراسان جنوبی
  • تأثیر مثبت روزه‌داری در بیماری‌های ناشی از عادات بد غذایی
  • تأمین ۱۶ دستگاه تنفسی آتش نشانی برای خراسان جنوبی
  • تجهیز بیمارستان رازی به دستگاه اسپکت
  • روزه‌داری تاثیر مثبتی بر بیماری‌های ناشی از عادات بد غذایی دارد