Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@07:44:01 GMT

آتش‌سوزی در مدرسه/ معلم به کما رفت

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۱۶۶۳

آتش‌سوزی در مدرسه/ معلم به کما رفت

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ حبیب بنافی مدیر دبستان شهید امیری آب‌پخش گفت: در حالی که محمد ابراهیم زاده معلم دبستان شهید امیری آب‌پخش در حین انجام آزمایش در آزمایشگاه مدرسه با وقوع حریق روبرو شده بود، با جانفشانی و ایثارگری دانش‌آموزان را نجات داد و به بیرون از کلاس هدایت کرد.

وی با بیان اینکه این اتفاق ساعت ۱۲ ظهر دوشنبه رخ داده است، اضافه کرد: معلم با وقوع آتش‌سوزی بلافاصله اقدام به خارج کردن همه دانش‌آموزان از محیط حادثه می‌کند ولی متاسفانه خودش در آزمایشگاه گیر افتاده و بی‌هوش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر دبستان شهید امیری آب‌پخش ادامه داد: با کمک تعدادی از اولیای دانش‌آموزان و پرسنل مدرسه در حالی که درب آزمایشگاه قفل شده بود، به سختی این معلم را که بی‌هوش شده بود از آزمایشگاه خارج کردیم و به مرکز درمانی منتقل کردیم.

وی خاطرنشان کرد:‌ اکنون اقدامات درمانی روی این معلم در حال انجام است و هرچند وی همچنان بی‌هوش است ولی به گفته کادر درمانی به زودی شاهد بهبود وضعیت وی خواهیم بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش سوزی دانش آموزان مدرسه معلم برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۱۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ رشت گفت: این قبیل بازارچه‌ها برای دانش آموزان متوسطه اول برگزار می‌شود، تا با شغل‌های مختلف آشنا شوند و بتوانند رشته تحصیلی دُرُستی را پیش از ورود به مقطع متوسطه دوم انتخاب کنند.

احمد پورکاظمی افزود: در این بازارچه یک روزه ، که در ۲۰ غرفه در مدرسه دخترانه متوسطه اول آزادی رشت برگزار شد، صنایع دستی، غذا‌های محلی، نان‌های سنتی و انواع دسر که دانش آموزان با همکاری مادرانشان و اولیای مدرسه تهیه کرده بودند به نمایش و فروش درآمد.

دیگر خبرها

  • معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد + عکس
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • طرح «بوم»؛ شکوفایی خلاقیت‌ها یا باری روی دوش معلم؟
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • قیمت کتاب درسی دانش آموزان اعلام شد/ جزئیات ثبت سفارش
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی/ اعلام قیمت کتب دوره ابتدایی
  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع
  • پویش حمایت از کودکان غزه در دبستان شهدای روستای ویدوجا
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان