Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ویژه کرج در نشستی با حضور مسئولان استان، مهمترین مسائل شهری و اولویت‌های خدماتی شهر ماهدشت را مورد پیگیری قرار داد.

به گزارش ایلنا، سیروس شفقی که از بدو ورود به شهرستان کرج اولین بازدید میدانی خود را برای احصاء مسائل و مشکلات مردم به حضور در شهر ماهدشت اختصاص داده بود و دنبال آن نشست‌ها و جلسات متعدد پیگیری را اولویت قرار داده بود، عصر دوشنبه نیز به ماهدشت سفر کرد و با تشکیل جلسه ویژه‌ای با حضور مسئولان استان، روند اجرایی تصمیمات اتخاذ شده را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه شهرستان کرج در حاشیه جلسه پیگیری حل مشکلات شهر ماهدشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به‌دنبال نشست‌های متعدد و بازدیدهای میدانی برای حل مشکلات مردم شهر ماهدشت این جلسه ترتیب داده شد تا روند اقدامات انجام شده از سوی مسئولان ذیربط مورد پیگیری قرار گیرد. 

وی با اشاره به مهمترین تصمیمات اتخاذ شده در این نشست افزود: تکمیل و واگذاری دو مدرسه نیمه تمام شهرماهدشت برای بهره‌مندی دانش‌آموزان از خدمات مناسب آموزشی از جمله اولویت‌هایی بوده که با تخصیص اعتبار در کمیته برنامه ریزی شهرستان کرج زمینه نهایی شدن آن فراهم شده است.

فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: طبق توافقات قبلی صورت گرفته درباره واگذاری مسکن مهرماهدشت به شهرداری از طریق اداره کل راه و شهرسازی، برای ارائه خدمات مناسب شهری به مردم این منطقه این مهم به مرحله اجرا رسید.

شفقی همچنین با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف بخشی از اراضی در تصرف شهرداری (متعلق به بنیاد مستضعفان) که بر مبنای توافقات سال ۹۶ تا اکنون به انجام نرسیده بود نیز گفت: در پی این توافقنامه که از سال ۷۶ به مرحله اجرا نرسیده نبود، ضمن اینکه علت چرایی عدم تعیین تکلیف آن بررسی شد، تصمیم بر آن گردید تا در جلسه ای مجزا در  فرمانداری کرج این موضوع مورد رسیدگی نهایی قرار گیرد.

وی همچنین ماحصل پیگیری‌ها و مهمترین اقدامات انجام شده در تعیین تکلیف و راه اندازی کلانتری ماهدشت را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: در کمیته برنامه ریزی شهرستان کرج اعتبارات لازم برای راه اندازی کلانتری ماهدشت اختصاص پیدا کرده و به‌دنبال توافقات قبلی، هماهنگی‌های نهایی نیز برای ایجاد زیر ساخت‌های مناسب توسط اداره کل راه و شهرسازی و همین طور تجهیز آن توسط شهرداری ماهدشت، به‌عنوان اولویت در دستور کار اجرا قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی اداره کل راه شهرداری مدرسه مسکن مشکلات مردم راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۱۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز کردستان ،در این نشست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی را ا از دغدغه‌های اصلی دانست و بر یک اقدام تحولی در این زمینه تاکید کرد.
کیومرث حبیبی می‌گوید: شهرستان سقز در بیشتر شاخص‌ها نیازمند توجه ویژه است و ارتقای این شاخص‌ها نیازمند مشارکت مردم و مسئولان است.
در ادامه فرماندار سقز نیز گفت: یکی از مطالبات تسریع در اتمام هتل ورزش، اتمام سالن ورزشی شهر صاحب، شروع به کار سالن ورزشی مرحوم فریار امینی پور و ساخت ۱۴ زمین چمن مصنوعی در روستا‌ها است.
جعفرتوان در حوزه مشکلات آب شرب روستایی هم خواستار تسریع در اتمام مجتمع کوچه طلا، فعال نمودن مجتمع‌های باغلوجه و خورخوره و واگذاری اختیار روستا‌های واقع شده در مجتمع اوباتو به شهرستان سقز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • بیش از هفت هزار قطعه زمین در روستاهای مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن