Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران > قوای سه‌گانه - همشهری آنلاین:
پرونده قاسم شعله سعدی و آرش کیخسروی دو وکیل دادگستری که ۲۷ مرداد در مقابل مجلس شورای اسلامی بازداشت شدند، برای رسیدگی به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی ارجاع شد.

محمدحسین آقاسی، وکیل مدافع قاسم شعله سعدی، این خبر را به ایرنا اعلام کرد و گفت: هنوز وقت رسیدگی در دادگاه تعیین نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وکیل دادگستری افزود: شعبه بازپرسی قرار بازداشت کیخسروی و شعله سعدی را به ترتیب به 300 و 200 میلیون تومان تبدیل کرده است.

به گزارش ایرنا، آرش کیخسروی و قاسم شعله سعدی دو وکیل دادگستری، 27 مرداد در پی تجمع در مقابل مجلس شورای اسلامی بازداشت شدند.

عنوان اتهامی آنها اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی در هر دو پرونده مشترک است.

در همین زمینه: انتقال شعله‌سعدی به بند عمومی فشافویه| تحقیقات از کیخسروی ادامه دارد توضیحات وکیل آرش کیخسروی درباره وضعیت پرونده موکلش

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۱۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۱۷۰۰ دادگاه برخط در خراسان شمالی در سال ۱۴۰۲

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از برگزاری ۱۷۰۰ دادگاه برخط و دو دادگاه علنی برخط در خراسان شمالی در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان، حجت الاسلام رضا براتی‌زاده اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ مجموع جلسات دادرسی الکترونیک در استان خراسان شمالی تا بیست‌وچهارم اسفند، چهار هزار و ۱۴۱ مورد بوده که شامل دادگاه‌های آنلاین (برخط) و نیز جلسات رسیدگی در ارتباط به محکوم علیه زندانی بوده است.

وی افزود: این در حالی است که در سه ماهه چهارم ۱۴۰۲ بعد از راه اندازی جلسات دادرسی الکترونیک با زندان در بستر سمپ، خراسان شمالی روند رو به رشدی را تجربه کرد به طوری که در ردیف استان‌های پیشرو در این حوزه قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ و پس از فراهم شدن شرایط لازم، دو جلسه دادگاه علنی برخط با موضوع اثبات مالکیت و مطالبه خسارت و تأیید فسخ بیع (مالی) در شعبه ۱۱ تجدید نظر استان برگزار شده است.

کد خبر 745168

دیگر خبرها

  • کسب رتبه اول دادگستری استان ایلام در اجرای احکام کیفری در کشور
  • برگزاری ۱۷۰۰ دادگاه برخط در خراسان شمالی در سال ۱۴۰۲
  • جزئیاتی از دادگاه شکایت مایلی‌کهن از امیر قلعه‌نویی
  • باکو: همه بازداشت‌شدگان را به ارمنستان بازگردانده‌ایم
  • دادگاه شکایت مایلی کهن از قلعه نویی برگزار شد
  • حضور مایلی کهن در دادگاه به خاطر شکایت قلعه نویی
  • استمرار ادعا‌های غیر واقع کانون وکلا/ سرانه وکیل در ایران نصف استاندارد جهانی
  • آزادی ۱۵۰ بازداشتی اهل غزه توسط رژیم صهیونیستی
  • رسیدگی به ۴۵ پرونده در کمیسیون حقوق شهروندی دادگستری خوزستان
  • قاضی و وکیل در استقرار عدالت اجتماعی نقش پر رنگی دارند