Web Analytics Made Easy - Statcounter

شصتمین جلسه شورای شهر رشت که با دستور انتخاب شهردار رشت برگزار شد باز هم با خروج سه عضو شورا ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۹ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، شصتمین جلسه شورای شهر رشت که عصر امروز با دستور جلسه انتخاب شهردار برگزار شد باز هم با خروج سه عضو شورای شهر  آبستراکسیون شد.

این جلسه که از ابتدا با حضور 10 نفر از اعضای شورای شهر رشت و با غیبت محمدحسن عاقل‌منش برگزار شد پس از انتخاب سرپرست شهرداری رشت و اعلام 10 دقیقه استراحت با خروج سه عضو شورا آبستراکسیون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر رشت ضمن تایید آبستراکسیون انجام شده و عذرخواهی از مردم شهر رشت اظهار داشت: از رسانه‌ها خواهش می‌کنم تا درگیر مخاصمات شورای شهر نشوند.

امیرحسین علوی در برابر انتقادات اعضای حاضر در جلسه گفت: من در جایگاه رئیس شورای شهر رشت هستم و نمی‌توانم حرفی بزنم وگرنه زبان گویایی دارم.

فرهام زاهد نیز با اشاره به مطالب منتشر شده در صفحه اینستاگرام رضا رسولی عضو شورای شهر پیرامون شرایط ناامن شورای شهر رشت افزود: اینکه کوچه‌های ورودی شورای شهر با کامیون مسدود شده دروغ و بازی با شعور مردم است.

محمدحسن علیپور نیز با انتقاد از آبستراکسیون انجام شده خاطرنشان کرد: ما همچنان پای عقایدمان ایستاده‌ایم و افرادی که جلسه را ترک کردند باید پاسخگوی خون شهدا باشند.

اسماعیل حاجی‌پور نیز با تاکید بر لزوم حفظ وحدت اعضای شورای شهر رشت و لزوم حفظ آرامش شهر رشت و شورای اسلامی این شهر افزود: رایی که مردم به ما دادند حق الناس است و همه ما باید پاسخگوی آن باشیم.

فاطمه شیرزاد، رضا رسولی و بهراد ذاکری سه عضو شورای شهر بودند که جلسه شورای شهر رشت را با هدف آبستراکسیون ترک کردند.

انتهای پیام/ ت

R7877/P1336/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۱۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مجمع انتخاباتی فدراسیون سه گانه صبح روز چهارشنبه برگزار و محمدکاظم حججی به عنوان رئیس جدید انتخاب و معرفی شد.   در این مجمع رأی‌گیری برای انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون نیز برگزار شد و نفرات زیر انتخاب شدند:   محمد نصیری با ۴۱ رأی به عنوان نایب رئیس   زهرا بهشتی راد با ۴۱ رأی به عنوان نایب رئیس   سیروان عزیزی با ۴۱ رأی به عنوان خزانه‌دار   فرامرز رنجکش با ۳۷ رأی به عنوان کارشناس خبره   فاطمه واحدی با ۴۱ رأی به عنوان کارشناس خبره   حامد یادگاری دهکردی با ۴۰ رأی به عنوان نماینده هیئت‌های استانی   علی ایران‌منش با ۳۹ رأی به عنوان نماینده باشگاه‌های ورزشی ­

دیگر خبرها

  • افشای دسیسه‌چینی آمریکا علیه عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خوی
  • ابلاغ طرح صیانت از آثار تاریخی روستاهای زرندیه
  • تایید انتخاب ۱۰ رییس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است
  • تأیید واگن‌ها را به تأخیر نیندازید
  • وزارت کشور در بحث واگن‌های وارداتی جهادی عمل کند نه اداری