Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@07:08:02 GMT

اکبری دیگر ناکام کشتی آزاد لقب گرفت

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۱۹۲۸

اکبری دیگر ناکام کشتی آزاد لقب گرفت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در رقابتهای چهار وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی 2018 جهان در بوداپست مجارستان، عزت الله اکبری در دیدار رده بندی وزن 79 کیلوگرم به مصاف علی شعبانوف از بلاروس رفت که در یک کشتی پر افت و خیز 8 بر 8 شکست خورد و مدال برنز را از دست داد.

اکبری دارنده مدال نقره جهان ۲۰۱۳ در بوداپست مجارستان روز گذشته نیز در نیمه نهایی و در حالیکه تا ثانیه‌های پایانی ۳ بر یک از جبرئیل حسن اف آذربایجانی پیش بود در خاک حریف نشست و در پایان با نتیجه۳ بر ۳ شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبری پیش از این در دور نخست برابر جانی بور از فرانسه با نتیجه ۱۰ بر ۲ به برتری رسید، سپس مقابل سوسوکه تاکاتانی دارنده مدال نقره 2014 جهان از ژاپن در حالیکه تا ثانیه پایانی ۲ بر ۲ از حریف عقب بود موفق به خاک کردن حریف شد و ۴ بر ۲ به پیروزی رسید و در ادامه نیز  در یک نبرد حساس گریگور گریگوریان از ارمنستان را ۷ بر ۴ شکست داد و راهی نیمه نهایی شد.

در ادامه این رقابت‌ها تا دقایقی دیگر علیرضا کریمی دارنده مدال برنز 2015 جهان برای کسب دومین مدال برنز جهانی‌اش به مصاف داتور مارساگیشویلی از گرجستان می رود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی بلاروس کشتی کشتی آزاد وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۱۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از 38 کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در بخش تالوی بانوان و در فرم چانگ چوان، زهرا کیانی به مقام قهرمانی رسید و صاحب مدال طلا شد.

در همین فرم زهرا جلیلی دیگر ملی‌پوش کشورمان برنز گرفت و ورزشکاری از چین به مقام چهارمی رسید. وی پیشتر در فرم گوئن‌شو‌ به مدال برنز دست یافته بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • حذف دیوید تیلور استرس را از روی حسن یزدانی برداشت
  • محمدی: حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • برزگر: مردم در المپیک از کشتی مدال می‌خواهند/ به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 
  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • واکنش حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • باخت تیلور بار روانی را از تیم ملی کشتی کم کرد
  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان