Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا عبدالله نعمتی از مربیان باسابقه کاراته در آستارا روز دوشنبه در این آئین گفت: چهار کاراته کار قهرمان این شهرستان در مسابقات بین المللی جام پایتخت در تهران، مدال های طلا، نقره و برنز خود را به شهدا تقدیم کردند.
وی افزود: شهدا، قهرمانان واقعی همه صحنه ها هستند و باید نام و یاد آنها در برنامه های فرهنگی و ورزشی تجلی یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا نیز در این آئین گفت: ورزشکاران باید توجه به مسائل اخلاقی را در عمل نشان دهند و رعایت این اصول در کلاس ها و دوره های آموزشی، توسط مربیان یادآوری می شود.
وحید خاصی پور افزود: سازمان های مردم نهاد اداره ورزش و جوانان آستارا با اداره هایی نظیر هلال احمر و بهزیستی برای اجرای برنامه های فرهنگی با مشارکت ورزشکاران، تفاهم نامه همکاری امضا کرده اند.
26 مهرماه تا دوم آبان ماه هفته تربیت بدنی است.
سه هزار و 500 ورزشکار در قالب 35 هیات ورزشی در آستارا سازماندهی شده است.

** مرزبانان آستارا از زائران خارجی اربعین استقبال کردند
بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا؛ جمعی از زائران خارجی اربعین، روز دوشنبه هنگام ورود به ایران در مرز آستارا مورد استقبال مرزبانان کشورمان قرار گرفتند.
توزیع خرما، شربت، مداحی به زبان آذری، عزاداری و سینه زنی زائران و مرزبانان در پایانه مرزی از بخش های دیگر این آئین معنوی بود.
در مهرماه جاری حدود 11 هزار زائر خارجی اربعین با گذر از مرز آستارا عازم کربلا شده اند و روز به روز بر تعداد آنها افزوده می شود.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت، در شمال غربی استان گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان، سومین مرز پرتردد کشور است و سالانه نزدیک به 800 هزار مسافر داخلی و خارجی از مرز آن تردد می کنند.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی اداره ورزش و جوانان برنامه های فرهنگی پایتخت عزاداری مردم نهاد راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۲۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی ۳۸۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در آستارا

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام پور ضرب اظهار کرد: ۳۸۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در خلال اجرای طرح نظارت بهداشتی ویژه ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز ضبط و معدوم سازی شد.

وی افزود: در این طرح در مجموع از ۴۴۴ مورد بازدید از واحدهای صنفی عرضه فراورده‌های خام دامی و رستوران‌ها و … که ۳۸۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی و غیر قابل مصرف انسانی ضبط و معدوم و همچنین ۳ متخلف به مراجع قضائی معرفی شدند.

پور ضرب ضمن قدردانی از همکاری دستگاه‌های مرتبط در بازدیدهای مشترک، به نقش بی بدیل دامپزشکی در عرضه فرآورده‌های خام دامی اشاره و بیان داشت: نظارت بر فرآورده‌های خام دامی به عنوان پایه اصلی در تأمین سلامت پروتئین خانوار بسیار با اهمیت است که با تلاش‌های شبانه روزی پرسنل دامپزشکی محقق می‌شود.

کد خبر 6086309

دیگر خبرها

  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • ورزشکاران از افتخارات کشور هستند
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست
  • افزایش همکاری‌های مرزی ایران و کویت
  • گسترش همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • تشریح آخرین وضعیت تردد کامیون های ترانزیتی از مرز آستارا
  • تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • معدوم سازی ۳۸۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در آستارا