Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دوشنبه شب ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله سبحانی، در این بیانیه آمده است: زیارت اربعین یکی از خصائص مومن برشمرده شده است و جایگاه مهمی در میان شیعیان در ادوار و قرون گذشته داشته است‌ و حفظ شعائر حسینی از مستحبات موکد است.
این بیانیه می افزاید: در خصوص مطلبی که از آیت الله سبحانی در مورد سفر برای زیارت اربعین نقل شده است، به اطلاع می ‌رساند؛ منظور این مرجع تقلید این است که طلاب تا روز چهارشنبه که دروس حوزه دایر است، در درس ها شرکت کنند و موجب تعطیلی درس ها فراهم نگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیانیه ادامه یافته است: لذا توصیه آیت الله سبحانی این است که بعد از تعطیلی به زیارت مشرف شوند؛ البته آحاد غیر حوزوی و مبلغانی که برای تبلیغ مشرف می شوند از این قاعده مستثنی بوده و عملشان از مصادیق بارز حفظ شعائر حسینی است.
در پایان بیانیه آمده است: انشاءالله کسانی که به این سفر معنوی مشرف شدند، ما را از دعای خیر فراموش نکنند.
/2085/ 1175
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی شیعیان الله بیانیه سفر سبحانی راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۲۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود جمعی از طلاب مدرسه دارالسلام تهران به قزوین

حسنی مدرس حوزه گفت: در استان قزوین روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه برنامه تلویزیونی همخوانی قرآن توسط این طلبه‌ها ضبط خواهد شد.

وی افزود: تاکنون این همخوانی‌ها در مشهد، نیشابور، کاشان ضبط شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ورود جمعی از طلاب مدرسه دارالسلام تهران به قزوین
  • شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان نظامی «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد
  • شعار دهه کرامت ۱۴۰۳ «با شما سربلندیم» اعلام شد
  • شعار دهه کرامت امسال اعلام شد