Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: بازار آشفته مسکن نیازمند برنامه دقیق وزیر راه و شهرسازی جدید است و انتظار می‌‌رود در این زمینه اقدامات با برنامه‌ریزی‌های لازم و اساسی انجام شود. ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸ استانها اردیبل نظرات

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: پروژه قطار شهری هشتگرد به گلشهر و ایستگاه مترو هشتگرد که بزرگترین ایستگاه مترو کشور بوده با بهره‌برداری از آن و امتداد بزرگراه همت و کنارگذر جنوبی تهران ترافیک مسیر هشتگرد به تهران بسیار کم خواهد شد و در نتیجه تردد مردم شمالغرب کشور و استان اردبیل به تهران به سهولت انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت شهر جدید هشتگرد از حیث تراکم جمعیت سرریز تهران و شهرهای بزرگ منطقه و موقعیت جغرافیایی آن افزود: پیشرفت بسیار خوبی در حوزه ساخت و بافت شهری شهر جدید هشتگرد انجام گرفته است که نشان از مدیریت جهادی و نگاه خلاقانه مدیریت شهر جدید هشتگرد و مجموعه شرکت عمران شهر جدید است.

 سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در مورد تحول ماه‌های اخیر در راستای توسعه همه جانبه شهری و حمل و نقل دروازه‌های شمال و شمال غرب کشور که شرکت عمران شهر جدید هشتگرد نقش مهمی را ایفا کرده است، گفت: اقدامات مدیریت شهر جدید هشتگرد حرکت جهادی و ارزشمند است.

بدری با اشاره به وضعیت مسکن در کشور بیان کرد: بازار آشفته مسکن نیازمند برنامه دقیق وزیر راه و شهرسازی جدید است و انتظار می‌‌رود در این زمینه اقدامات با برنامه‌ریزی‌های لازم و اساسی انجام شود.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات موجود در کشور تصریح کرد: باید تمامی مسئولان در حوزه‌های مختلف با حرکت و اقدام جهادی وارد شده و تلاش کنند تا مشکلات موجود را برطرف کرده و از نارضایتی‌های مردمی بکاهند.

انتهای پیام/ ت

R41374/P1336/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۲۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار راه و شهرسازی استان تهران به متقاضیان مسکن طرح جوانی جمعیت

به گزارش قدس آنلاین، این اداره‌کل اعلام کرد: در روزهای اخیر شاهد اتفاقاتی از جنس کلاهبرداری دلالان و شیادان از متقاضیان مسکن طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با انواع مختلف خرید امتیاز، بررسی وضعیت و غیره هستیم.

اداره‌کل راه و شهرسازی استان تهران هشدار داد: متقاضیان باید از پاسخگویی به تلفن‌ها در این زمینه خودداری کرده و موارد هویتی یا سامانه ای و پروفایل خود را به شیادان اطلاع ندهند و در این زمینه مراقبت کنند.

برپایه این گزارش، متقاضیان در گروه‌های مختلف در حال ساماندهی بوده و بر حسب امتیاز از طرف اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با آنان تماس حاصل خواهد شد تا برای تکمیل پرونده حضوری مراجعه داشته باشند و در غیر این صورت هر نوع تماس یا پیام دیگری تکذیب می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • هشدار راه و شهرسازی استان تهران به متقاضیان مسکن طرح جوانی جمعیت
  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند
  • متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • ۴۳ هزار نفر در مسکن مهر صفادشت از خدمات عمومی بی‌بهره‌‌اند
  • بدری نماینده مجلس: وضعیت بازار ارز کاملا آشفته است