Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، قرار بود برنامه نود با اجرای عادل فردوسی پور شامگاه دوشنبه 30 مهر ماه بعد از یک هفته تعطیلی  از شبکه سوم سیما پخش شود اما بنا به تصمیم مدیران شبکه سوم سیما نود روز دوشنبه 30 مهر ماه نیز پخش نمی شود

بر اساس پیگیری های خبرنگار ایلنا قرار بوده است که هفته گذشته 23 مهر  بعد از بازی انگلیس-اسپانیا از ساعت 12 نیمه شب برنامه نود برروی آنت برود اما عادل فردوسی پور بدلیل زمان نامناسب و  رفاه تماشاگران از این مسئله خودداری کرده است و بر خلاف  ابلاغ گروه ورزش  فردوسی پور در این زمینه مصاحبه کرده است و همن رفتار باعث شده تا مدیران شبکه از پخش این برنامه در هفته جاری خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین هفته آینده  دوشنبه آبان نیز بدلیلل تقارن برنامه با اربعین حسینی این برنامه پخش نمی شود.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: برنامه نود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۲۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزت اللهی دومین بازیکن برتر شباب الاهلی + عکس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال شباب الاهلی و الاتحاد کلبا روز گذشته و در هفته بیستم رقابت‌های ادنوک امارات به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه پُرگل ۴ بر یک به سود شباب الاهلی به پایان رسید.

سعید عزت اللهی هافبک ایرانی تیم شباب الاهلی در این بازی، گل دوم تیم خود را در وقت‌های اضافه نیمه اول به ثمر رساند و تا دقیقه ۶۱ در ترکیب شباب الاهلی حضور داشت. صفحه «فانتاسی دورینا» در شبکه اجتماعی X که به پوشش بازی‌های لیگ امارات می‌پردازد عزت اللهی را در جمع ۴ بازیکن برتر دیدارهای روز گذشته قرار داد. سایت «sofascore» نیز، به عزت اللهی نمره ۲/‌‬ ۸ از ۱۰ را داد و پس از «یحیی الغسانی» دومین بازیکن برتر زمین انتخاب شد.

عزت اللهی پس از جام ملت‌های آسیا، راهی شباب الاهلی شد و در دو هفته اخیر توانسته برای تیمش گلزنی کند.

کد خبر 6085042

دیگر خبرها

  • برنامه «مهمانی» از شبکه پیشران فراتر
  • اجرای برنامه های هنری ناشنوایان در جوار آرامگاه فردوسی
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • «ایکس» به جنگ بات‌ها می‌رود
  • هدر رفت ۴۸۸ لیتر در ثانیه آب شرب جلوگیری شد
  • هدررفت ۴۸۸ لیتر در ثانیه آب شرب جلوگیری شد
  • مصرف این مواد غذایی به جلوگیری و متوقف کردن ریزش مو کمک می‌کند
  • عزت اللهی دومین بازیکن برتر شباب الاهلی + عکس
  • ارائه خدمات درمانی در راستای برنامه‌های نظام سلامت
  • نشست برنامه‌های هفته سلامت تویسرکان