Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای تقویت و تحکیم انجمن های اولیا و مربیان استان بیش از 18 هزار نفر از والدین در انجمن های اولیا و مربیان عضو هستند و این گامی برای همکاری خانواده ها با مدارس است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از اسپی دژ؛ همایش متمرکز 2000 نفری پیوند اولیا و مربیان استان ظهر امروز با حضور احسان گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان ، فرماندار، بخشداران، ائمه جمعه و جماعت و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی و والدین دانش آموزان در سالن امام خمینی (ره) شهر آق قلا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در این مراسم گفت: شما اولیای گرامی باید کاری کنید که حضورتان در کنار مدرسه و فضای آموزشی و تربیتی چشمگیر و پررنگ باشد و این حضور، مدرسه و اولیا را به آنچنان تعاملی برساند که د انش آموزان به گروه های دیگر اجتماعی نیاز زیادی نداشته باشند و برای انجام بسیاری از امور خود به شما و معلمین تکیه کنند.

وی افزود : امسال برای اولین بار استقرار پایه دوازدهم را انجام دادیم و بر این اساس شکل کنکور حالت جدیدی به خود می گیرد و این وظیفه ما و شما اولیای محترم را سنگین تر می کند تا با یکدیگر هماهنگ تر و با انسجام بیشتری قدم برداریم تا فرزندان عزیزمان در این امر مهم موفق و سربلند باشند .

گوهری راد گفت: به هیچ عنوان اجازه ورود موسسات با کتاب های آموزشی خاص در مقطع ابتدایی را نمی دهیم و برای این امر نیازمند کمک شما والدین ارجمند هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان در پایان با اشاره به اینکه یکی از اهداف اصلی آموزش و پرورش تقویت انجمن های اولیا و مربیان است، گفت : در راستای تقویت و تحکیم انجمن های اولیا و مربیان استان بیش از 18 هزار نفر از والدین در انجمن های اولیا و مربیان عضو هستند و این گامی برای همکاری خانواده ها با مدارس است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۲۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارغ‌التحصلان بدون مهارت مشکل پیش‌رو نظام آموزشی

دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: یکی از مسائلی مهمی که امروز پیش‌رو است، بحث فارغ‌التحصیلان بدون مهارت است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت‌الاسلام والمسلین عبدالحسین خسروپناه بعد از ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی با مدیران و جمعی از فعالان فرهنگی استان قزوین که در محل سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: ‌هیئت‌های اندیشه‌ورز به تدبیر دولت سیزدهم با هدف شناسایی و برسی پیشنهادات جهت حکمرانی مردمی شکل گرفته است.

وی ادامه داد: هیئت‌های اندیشه‌ورز در بخش‌های مختلف فرهنگی، فناوری، پزشکی و سلامت به صورت جدی ورود پیدا کرده که استان قزوین نیز در این حوزه ورود جدی داشته و با برگزاری یک همایش و دو نشست در حال نقش آفرینی در این حوزه است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی یادآور شد: یکی از مسائلی مهمی که امروز پیش‌رو است بحث فارغ التحصیلان بدون مهارت است.

وی ادامه داد: باید توجه داشت که وزارت علوم، تحقیقات دچار تعارض منافع نشده و بتواند در مسیر درست حرکت کند.

خسروپناه در پایان تاکید کرد: دانشگاه‌ها با شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور همکاری‌های لازم را جهت رشد و مهارت‌آموزی دانشجویان داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سهم فرهنگ آب رفت
  • دوره توانمندسازی مربیان کودکستان‌ها در ۸ استان برگزار شد
  • برگزاری نخستین تشکل معلم محور در فارس
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام به هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • فارغ‌التحصلان بدون مهارت مشکل پیش‌رو نظام آموزشی
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام برای هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • برگزاری دوره آموزشی برای ۴۰۰ نفر از مربیان و داوران دادرس
  • ۱۵ اردیبهشت زمان ثبت نام کلاس اولی‌ها در استان سمنان است
  • عرضه رمان ایرانی «باغ کَج» در بازار نشر
  • زمینه بهره‌مندی فرهنگیان بازنشسته از خدمات رفاهی فراهم شود