Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه تاکنون تهدید و مشکل امنیتی در مرزهای خروجی و ورودی ایران گزارش نشده است، گفت: زائرانی که ویزاهای جعلی داشتند به داخل کشور بازگردانده شدند.

سردار محسن فتحی‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به شرایط امنیتی موجود در مرزهای خروجی و ورودی کشورمان، گفت: خوشخبتانه امنیت پایداری در مرزهای کشور وجود دارد و مسیرهای منتهی به مرزهای خروجی روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه تاکنون تهدید و مشکل امنیتی در مرزهای خروجی و ورودی گزارش نشده است، اظهار کرد: این مهم در حالیست که شرایط پذیرایی برای ورود زائران اتباع خارجی نیز مهیا شده و این افراد برای تردد با مشکل مواجه نیستند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت پارکینگ ها در مرز های غربی کشور که منتهی به عراق می شود مناسب است، افزود: در واقع فضا برای پذیرش خودروها وجود دارد.

فتحی‌زاده ادامه داد: بر اساس بررسی های صورت گرفته صبح ها تراکم ورودی به مرز بیشتر بوده و در عصر ها تردد کاهش می یابد.

رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد مرکزی اربعین در خصوص ویزاهای جعلی برخی از زائران، خاطرنشان کرد: متاسفانه تعدادی از زائران ویزای خود را از مراکز معتبر که توسط ستاد اربعین و سازمان حج و زیارت اعلام شده تهیه نکرده بودند که به داخل کشور بازگردانده شدند.

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین مقام معظم رهبری ارزانی سعید اوحدی موکب کانون های مساجد اینفوگرافی کربلای معلی ویزای جعلی ستاد مرکزی اربعین پیاده روی اربعین امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۲۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل ویسی عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه مستقر خواهند شد.

وی به استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: نیروهای دانشگاه علوم پزشکی آبادان از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

ویسی با اشاره به اینکه شرایط دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای خدمت به زائران اربعین نسبت به سال گذشته امکانات بیشتر پیش‌بینی کرده است، گفت: نیازهای دارویی و درمانی زائران در مرکز شهید سلیمانی شلمچه تأمین خواهد شد.

به گزارش مهر، بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمشی اربعین حسینی است.

کد خبر 6088180

دیگر خبرها

  • مهاجرت با ویزای جعلی
  • صدور ویزای زائران حج تمتع در حال پیگیری است
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • بازار سیاه مهاجرت با ویزای جعلی
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت