Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۱۸ با کسب یک مدال برنز برای ایران ادامه پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، روز سوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان امروز(دوشنبه) پیگیری شد و پس از عملکرد ضعیف 2 آزادکار کشورمان در صبح مسابقات و حذف از گردونه رقابت‌ها، آزادکار وزن 79 کیلوگرم کشورمان نیز از کسب مدال برنز باز ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن 79 کیلوگرم عزت‌الله اکبری به مصاف شابان‌اف از بلاروس رفت و در پی تساوی 8 بر 8 دو کشتی‌گیر، در پایان این اکبری بود که شکست خورد و از کسب مدال برنز بازماند. این نتیجه در حالی رقم خورد که اکبری تا ثانیه‌های پایانی با وجود اینکه 8 بر 3 از حریف عقب بود موفق به جبران این اختلاف شد، اما همچنان بازنده بود تا اینکه در لحظات پایانی موفق به خاک کردن حریف گردید که داوران ۲ امتیاز را دادند اما بعد از اعتراض حریف و بازبینی فیلم مسابقات ۲ امتیاز را پس گرفتند، چون معتقد بودند بعد از اتمام زمان مسابقه خاک رخ داده است. تا دستان اکبری از مدال برنز کوتاه بماند.

عزت‌الله اکبری دارنده مدال نقره جهان در وزن 74 کیلوگرم در دور اول با جانی‌ بور دارنده مدال نقره زیر 23 سال اروپا از فرانسه کشتی گرفت و در یک کشتی بی‌نقص با نتیجه 10 بر 2 مقابل این حریف به برتری رسید. اکبری در دور دوم به مصاف سوسوکه تاکاتانی دارنده مدال نقره جهان از ژاپن رفت و موفق شد این کشتی‌گیر را با نتیجه 3 بر 2 مغلوب کند و راهی دور سوم شود. اکبری در مرحله سوم حریف خود از ارمنستان را با نتیجه 7 بر 4 شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد. او با جبرئیل حسن‌اف آذربایجانی برای رسیدن به فینال مبارزه کرد و در حالی که این مسابقه را با نتیجه 3 بر یک پیش بود در نهایت با نتیجه 3 - 3 مغلوب شد و نتوانست راهی فینال شود. وی در دیدار رده‌بندی نیز برابر حریفش از بلاروس شکست خورد تا به عنوان پنجمی دست پیدا کند.

در وزن 92 کیلوگرم علیرضا کریمی قهرمان بازی‌های آسیایی جاکارتا در وزن 97 کیلوگرم، در دور نخست با ریکاردو بائز از آرژانتین کشتی گرفت و با نتیجه قاطعانه 13 بر صفر این حریف را شکست داد. کریمی در دور دوم به مصاف شریف شریف‌اف دارنده مدال طلای المپیک و جهان از آذربایجان رفت. با نتیجه 7 بر صفر حریف قدرتمند خود را شکست داد و راهی مرحله سوم شد. کریمی در مرحله سوم تساکولوف روسی را با نتیجه 12 بر یک مغلوب کرد و راهی نیمه نهایی شد. جین دو کوکس از آمریکا رقیب کشتی‌گیر کشورمان در نیمه نهایی بود و کریمی با نتیجه 5 بر 2 شکست خورد و نتوانست راهی فینال شود.

علیرضا کریمی در دیدار رده‌بندی با مارساگیشویلی از گرجستان سرشاخ شد و در نهایت

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علیرضا کریمی عزت الله اکبری کشتی آزاد کشتی آزاد قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۲۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، با پایان رقابت ۵ کشتی گیر قم در مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان جام شاهد به میزبانی مریوان، «محمدجواد ابوطالبی» در ۶۰ کیلوگرم تنها مدال‌آور قم بود که پس از محمد عشیری و کامران عبدولی، به همراه ابوالفضل دادمرز رتبه سوم مشترک و نشان برنز را کسب کرد.

از بین دیگر نماینده‌های قم ابوالفضل رسولی در ۷۷ کیلوگرم نهم شد، امیرحسین نعمت زاده در ۸۲ در جایگاه پنجم ایستاد و سایر نفرات قمی این رقابت‌ها عنوانی را کسب نکردند.

دیگر خبرها

  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • گل شماره پنج تیم ملی به یاد روزهای اوج شمسایی
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان