Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز مرگ دو خواهر اهوازی در یکی از بیمارستان‌ها را تأئید کرد و گفت: تیمی از معاونت بهداشت و معاونت درمان برای بررسی این مسئله تشکیل شده است.

فرهاد حمزه لوئی امشب در گفت‌گو با فارس در رابطه با مرگ 2 خواهر خردسال اهوازی پس از مصرف دارو، اظهار کرد: خانواده این دو کودک در روز جمعه و یکشنبه در حالی برای مداوای دو کودک خود به بیمارستان ابوذر اهواز مراجعه می‌کنند که حال عمومی کودکان بسیار بد گزارش شده و ضایعات مغری بر جای گذاشته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کودکان در حالت کمای عمیق مراجعه کردند، افزود: این دو کودک قبل از مراجعه به بیمارستان توسط مطب خصوصی ویزیت شده بودند و پس از وخیم شدن حال آنها خانواده تصمیم می‌گیرند که آنها را به بیمارستان بیاورند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: نام پزشک معالج کودکان در پرونده پزشکی قید نشده است؛ در بیمارستان با وجود تلاش زیادی که برای احیا این 2 کودک می‌شود اما کودکان فوت می‌کنند.

حمزه لوئی عنوان کرد: به منظور بررسی این مسئله یک تیم از معاونت درمان و یک تیم از معاونت بهداشت تعیین شده است.

وی در پاسخ سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه کودکان به پزشکی قانونی انتقال داده شده‌اند، و آیا با مجوز پزشکی قانونی اجازه تدفین آنها صادر شده، گفت: این مسئله ارتباطی با دانشگاه علوم پزشکی ندارد و در این مورد قوه قضائیه باید تصمیم بگیرد.

حمزه لوئی به نقل از خانواده دو کودک عنوان می‌کند: مسئولان مهد کودک به منظور پیشگیری از شپش به دانش‌آموزن محلول دارویی دادند که مصرف کنند که ممکن است مسمومیت مربوط به این دارو باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، گفته می‌شود که نفس هانیه 1.5 ساله و فاطمه 5 ساله پس از مصرف دارو سنگین می‌شود و در بیمارستان جان خود را از دست می‌دهند. در روزهای گذشته خبری مبنی بر تعطیلی سه داروخانه به دلیل ارائه داروهای تاریخ مصرف گذشته در خوزستان منتشر شده بود.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۲۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سازمان درمورد گرسنگی در غزه

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از نیویورک، دبیرکل سازمان ملل گفت: بیش از نیمی از مردم غزه یعنی یک میلیون و صد هزار نفر، ذخیره غذایی شان کاملا تمام شده و با گرسنگی فاجعه باری مواجه هستند. مردم غزه سطوح وحشتناکی از گرسنگی و رنج را تحمل می‌کنند. این، بالاترین تعداد افراد به شدت گرسنه است که تاکنون برنامه امنیت غذایی سازمان ملل ثبت کرده است.
گوترش با تاکید بر اینکه این گزارش ضرورت و فوریت برقراری آتش بس بشردوستانه را در غزه گوشزد کرد و از رژیم صهیونیستی خواست که امکان رساندن کمک‌های بشردوستانه را به مردم غزه فراهم کند.
رئیس صندوق کودکان سازمان ملل یونیسف هم اوضاع کودکان غزه را بسیار فاجعه بار توصیف کرد. کاترین راسل گفت: بیش از ۱۳ هزار کودک در غزه کشته شده اند، این رقم وحشتناکی است. ضمن اینکه هزاران کودک دیگر هم مجروح شده اند که اصلا نمی‌دانیم کجا و در چه شرایطی هستند. هزاران کودک دیگر هم درغزه زیر آوار هستند.
جیمی مک گلدریک هماهنگ کننده کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل در سرزمین‌های اشغالی فلسطین هم که به تازگی از منطقه رفح بازدید کرده است می‌گوید که از حجم ویرانی‌ها و نابسامانی در غزه حیرت زده شده است.
وی گفت: الان روزی ۲۰۰ کامیون کمک وارد غزه می‌شود، در جالی که در قبل از ۷ اکتبر و در شرایط عادی غزه، روزی ۵۰۰ کامیون موادغذایی وارد این منطقه می‌شد. شدت گرسنگی مردم در غزه قابل توصیف نیست.
در این حال برنامه جهانی غذا هم اعلام کرد که سرعت گسترش بحران گرسنگی و قحطی ساخته دست بشر در غزه وحشتناک است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

اظهارات:
آنتونیو گوترش - دبیرکل سازمان ملل متحد
کاترین راسل - رئیس صندوق کودکان سازمان ملل
جیمی مک گلدریک - هماهنگ کننده کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل در سرزمین‌های اشغالی 

دیگر خبرها

  • هشدار سازمان درمورد گرسنگی در غزه
  • نمایش ۱۴ هزار جفت کفش کودک در هلند به یاد کودکان شهید غزه
  • اردن: گرسنه نگه داشتن کودکان غزه جنایت علیه بشریت است
  • مرگ تلخ کودک پنج ماهه بر اثر ریزش سقف پیاده‌رو
  • مرگ کودک ۵ ماهه در حادثه ریزش سقف پیاده‌رو در دزفول
  • جان باختن کودک پنج ماهه بر اثر ریزش سقف پیاده رو در دزفول
  • جان باختن کودک پنج ماهه بر اثر سقف پیاده رو در دزفول
  • انفجار کپسول گاز ۲ نفر را در گچساران راهی بیمارستان کرد
  • برای درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال جای نگرانی نیست
  • ممنوعیت تعطیلی بخش‌های پزشکی در بیمارستان‌ها