Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@18:21:54 GMT

سومین برنز تیم ملی کشتی آزاد به نام کریمی ثبت شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۲۳۲۵

سومین برنز تیم ملی کشتی آزاد به نام کریمی ثبت شد

تهران - ایرنا - علیرضا کریمی آزادکار وزن 92 کیلوگرم ایران در دیدار رده بندی در رقابت های قهرمانی جهان با پیروزی مقابل حریف گرجستانی سومین مدال برنز ایران را کسب کرد.

به گزارش ایرنا، رقابت های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی سال 2018 جهان روزهای 28 مهر تا 6 آبان در سالن اسپورت هال بوک شهر بوداپست مجارستان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیرضا کریمی امشب (دوشنبه) در دیدار رده بندی وزن 92 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان مقابل «داتو مارساگیشویلی» دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۱۲ لندن از گرجستان با نتیجه 12 بر یک به پیروزی رسید و به مدال برنز رسید. کریمی در پیکارهای جهانی سال 2015 در آمریکا نیز مدال برنز گرفته بود.
کریمی روز گذشته (یکشنبه) در دیدارهای مقدماتی این وزن در دور نخست مبارزه های وزن 92 کیلوگرم ابتدا با نتیجه 10 بر صفر «ریکاردو بائز» از آرژانتین را شکست داد. این آزادکار کرجی تیم ملی در دور دوم موفق شد «شریف شریف اف» کشتی گیر کهنه کار جمهوری آذربایجان و دارنده مدال طلای المپیک و جهان را با نتیجه هفت بر صفر از پیش رو بردارد.
کریمی در این مرحله نیز با پیروزی مقتدرانه 12 بر یک برابر «باتیربک چاکولوف» از روسیه به نیمه نهایی راه یافت.
دارنده مدال برنز جهان و طلای بازی های آسیایی در دیدار نیمه نهایی مقابل جی دن کاکس دارنده مدال برنز جهان و المپیک از آمریکا با حساب 5 بر 2 شکست خورد و نتوانست به فینال راه یابد.
تیم ملی کشتی آزاد ایران پیش از این دو مدال برنز توسط حسن یزدانی و پرویز هادی در وزن های 86 و 125 کیلوگرم کسب کرد و محمد باقر یخکشی و عزت الله اکبری در وزن های 61 و 79 کیلوگرم پنجم شدند.
مجتبی گلیج، یونس امامی، رضا اطری، امیرحسین مقصودی و مصطفی حسین خانی 5 آزاد کار حذف شده از مسابقات جهانی هستند.
به این ترتیب تیم ملی کشتی آزاد ایران بدون کسب مدال طلا و حتی بدون داشتن وداع تلخی همچون سال گذشته با پیکارهای کشتی قهرمانی جهان داشت.
ورزشی**1067**شبس**1613

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كشتي مجارستان كريمي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۲۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از 38 کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در بخش تالوی بانوان و در فرم چانگ چوان، زهرا کیانی به مقام قهرمانی رسید و صاحب مدال طلا شد.

در همین فرم زهرا جلیلی دیگر ملی‌پوش کشورمان برنز گرفت و ورزشکاری از چین به مقام چهارمی رسید. وی پیشتر در فرم گوئن‌شو‌ به مدال برنز دست یافته بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • ۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور
  • پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد