Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیا پس از لوک شاو، مارسیال نیز قراردادش را با منچستریونایتد تمدید خواهد کرد؟

طرفداری- طبق خبرهایی که از فرانسه شنیده می شود، آنتونی مارسیال، مهاجم 22 ساله منچستریونایتد آماده تمدید قرارداد با این باشگاه است.

به گزارش RMC، مارسیال که در بازی قبلی منچستریونایتد مقابل چلسی دو بار برای شیاطین سرخ گلزنی کرد، بالاخره می خواهد قرارداد بلند مدت جدیدی با این باشگاه امضا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است قرارداد کنونی این مهاجم فرانسوی تا سال 2019 اعتبار دارد.

در گزارش مذکور همچنین اشاره شده که رابطه مارسیال و مورینیو در هفته های اخیر بهبود یافته و در صورت ماندن این سرمربی پرتغالی نیز، مارسیال مشکلی بابت تمدید قرارداد نخواهد داشت؛ چیزی که خود این بازیکن نیز اخیرا آن را تایید کرده است:

از قبل (بازی با چلسی) هم روابط ما تنش‌ آمیز نبود. بین ما رابطه بازیکن-مربی برقرار است و من امیدوارم به همین روال ادامه بدهیم و تا جای ممکن برای منچستریونایتد کارآمد باشیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۲۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد مربی گیتی‌پسند اصفهان تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد پری‌آذر مربی تیم فوتسال گیتی‌پسند دیروز با حضور در دفتر باشگاه و مذاکره با مدیران مجموعه، قرارداد خود را به مدت یک سال تمدید کرد و به این ترتیب تیم فوتسال گیتی‌پسند را در لیگ برتر ۱۴۰۴-۱۴۰۳ همراهی خواهدکرد.

پری آذر فصل گذشته همراه با گیتی‌پسند قهرمان لیگ برتر فوتسال شد و عنوان‌های متعدد ملی و بین‌المللی زیادی در کارنامه خود دارد.

پیش از این هیئت مدیره باشگاه گیتی‌پسند به اتفاق آرا محمد کشاورز سرمربی فعلی تیم فوتسال این باشگاه را برای سال آینده ابقاء کرد و با بیشتر اعضای اصلی تیم برای فصل پیش رو قرارداد منعقد کرده است.

کد خبر 6078516

دیگر خبرها

  • پاداش منچستریونایتد به کوبی مینو؛ قرارداد جدید با حقوق بیشتر
  • انتخاب سرمربی فصل بعد پرسپولیس کلید خورد
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد | مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟
  • اتفاق خاص درباره سرمربی فصل آینده پرسپولیس
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد/ مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟
  • یوونتوس، رقیب اینتر در راه جذب آنتونی مارسیال
  • قرارداد دونی فن ده بیک با آینتراخت فرانکفورت دائمی نمی‌شود
  • جدایی قطعی آنتونی مارسیال از منچستریونایتد در پایان فصل جاری
  • پاکو خمز در آستانه فسخ قرارداد با تراکتور؛ ادعای یک خبرگزاری
  • قرارداد مربی گیتی‌پسند اصفهان تمدید شد