Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج دیدارهای فینال و رده‌بندی ۴ وزن دوم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در مجارستان و نفرات برتر این اوزان مشخص شدند.

به گزارش مشرق، رقابتهای چهار وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی جهان در بوداپست مجارستان به پایان رسید که زائور اوگویف از روسیه در ۵۷ کیلوگرم، تاکوتو اوتوگورو از ژاپن در ۶۵ ، کایل دیک از آمریکا در ۷۹ و جی دن کاکس از آمریکا در ۹۲ کیلوگرم صاحب مدال طلا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز گذشته نیز بونه رودریگز از کوبا در ۶۱ کیلوگرم، زائوربک سیداکوف از روسیه در ۷۴ کیلوگرم، دیوید تیلور از آمریکا در ۸۶ کیلوگرم و گنو پتریاشویلی از گرجستان در ۱۲۵ کیلوگرم به عنوان قهرمانی رسیده بودند.

با پایان رقابتهای هشت وزن از ۱۰ وزن، آمریکا با ۳ طلا و ۳ برنز و ۱۳۰ امتیاز پیشتاز است و روسیه با ۲ طلا، یک نقره و دو برنز و ۱۲۰ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد. گرجستان هم با یک طلا، یک نقره و سه عنوان پنجمی با ۷۵ امتیاز سوم است و ایران با سه برنز و دو عنوان پنجمی صاحب ۶۵ امتیاز شده و در رده چهارم قرار دارد. تیم ملی کشتی آزاد ایران سال گذشته در مسابقات جهانی فرانسه با تنها مدال طلای حسن یزدانی نهم شد.

فردا شب با مسابقات اوزان ۷۰ و ۹۷ کیلوگرم، رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان به پایان می رسد.

تیم ملی کشتی آزاد ایران با سه مدال برنز حسن یزدانی، علیرضا کریمی و پرویز هادی به کار خود در مسابقات جهانی پایان داد و در دو وزن پایانی نماینده ای ندارد.

نتایج دیدارهای فینال و رده بندی چهار وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۸ به ترتیب زیر است:

۵۷ کیلوگرم

فینال: زائور اوگویف (روسیه) ۴ – نوراسلام سانایف (قزاقستان) ۳

رده بندی:

سلیمان آتـلی (ترکیه) ۵ - توماس گیلمان (آمریکا) ۴

یوکی تاکاهاشی (ژاپن) ۵ – رینری اورتگا (کوبا) ۴

۶۵ کیلوگرم:

فینال: تاکوتو اوتوگورو (ژاپن) ۱۶ - باجرانگ باجرانگ (هند) ۹

رده بندی:

الخاندرو والدس توبیر (کوبا) ۱۰ - سئونگ چول لی (کره جنوبی) ۰

احمد چاکایف (روسیه) ۹ – گئورگ بوکور (رومانی) ۴

۷۹ کیلوگرم:

فینال: کایل دیک (آمیرکا) ۲ – جبرئیل حسن اف (آذربایجان) ۰

رده بندی:

علی شعبانوف (بلاروس) ۸ برنده - عزت الله اکبری (ایران) ۸

احمد گاژی ماگومدوف (روسیه) ۱۰ - داویت خوتیشویلی (گرجستان) ۰

۹۲ کیلوگرم

فینال: جی دن کاکس (آمریکا) ۴ – ایوان یانکوسکی (بلاروس) ۱

رده بندی:

علیرضا کریمی (ایران) ۱۲ – داتو مارساگیشویلی (گرجستان) ۱

آتسوشی ماتسوموتو (ژاپن) ۶ - تورتوگتوخ لوساندورج (مغولستان) ۵

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز اربعین کشتی آزاد قهرمانی جهان مدال برنز مدال طلا مدال نقره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۲۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنز محشری در بوکس قطعی شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، روز سوم رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا، امروز (سه‌شنبه - 11 اردیبهشت ماه)  با مسابقات رده سنی امید در قزاقستان پیگیری شد و محمد محشری با برتری مقابل حریفی از هند ضمن صعود به مرحله نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد و سه نماینده دگیر کشورمان حذف شدند.

در وزن 75 کیلوگرم، محمد محشری در مصاف با گورپاد‌ از هند به برتری رسید  و ضمن صعود به نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد. او  در مرحله نیمه‌نهایی‌ با جواهر‌ اوماتالیف‌ از ازبکستان دیدار خواهد کرد.

آرشام حسنی در وزن 48 کیلوگرم در مصاف با دیگر نماینده هند شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. حسنی در نخستین مبارزه خود مقابل بوکسوری از کره‌جنوبی به برتری رسیده بود.

در وزن 60 کیلوگرم، آرمان عبادی در پیکاری دیگری با نماینده هند شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. علی گرجی نیز در وزن 67 کیلوگرم، علی گرجی پس از استراحت در دور نخست، در مقابل نماینده قزاقستان نتیجه را واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

در ادامه مسابقات، فردا (چهارشنبه - 12 اردیبهشت ماه*)  مسابقات رده‌ سنی جوانان برگزار می‌شود و پنج نماینده ایران بالای رینگ می‌روند. در وزن 51 کیلوگرم، مهدی کاظمی به مصاف  ظفربیک‌ کمیل‌اوف‌ از قرقیزستان می‌رود‌.

در وزن 57 کیلوگرم، رضا فضلی که پیش از این نماینده امارات را شکست داده با قیس‌ عشیش‌ اردنی‌ روبه‌رو‌ خواهد شد. در وزن 63.5 کیلوگرم، سیدعلی‌ اکبرمیراحمدی‌ با سینگ‌ یاشی‌واردان‌ هندی می‌رود.

در وزن 80 کیلوگرم، سام‌ استکی با مهرالدینوف‌ ازبکستانی مبارزه خواهد کرد و در وزن 92 کیلوگرم، عباس گرشاسبی با آریان‌ از هند جدال‌ می‌کند.

دیگر خبرها

  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود
  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • ترکیب تیم ملی ایران برای بازی فینال مشخص شد
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!