Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-19@04:58:12 GMT

مدال برنز جهان بر گردن علیرضا کریمی

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۲۵۶۴

مدال برنز جهان بر گردن علیرضا کریمی

رویداد۲۴ در ادامه رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان در بوداپست مجارستان، علیرضا کریمی در دیدار رده بندی وزن ۹۲ کیلوگرم به مصاف داتو مارساگیشویلی از گرجستان رفت که در یک مبارزه برتر با حساب ۱۲ بر یک حریف خود را شکست داد و صاحب مدال برنز جهان شد. این سومین مدال برنز و آخرین مدال کشتی آزاد ایران در مسابقات جهانی ۲۰۱۸ بوداپست بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریمی دارنده مدال برنز جهان ۲۰۱۵ در مرحله نیمه نهایی وزن ۹۲ کیلوگرم  برابر جی‌دن کاکس دارنده مدال برنز المپیک و جهان از آمریکا به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر ۲ مقابل این کشتی‌گیر پر قدرت آمریکایی باخت و او نیز از رسیدن به فینال بازماند. کریمی پیش از این در دور نخست ریکاردو بائز از آرژانتین را ۱۳ بر صفر  برد،سپس برابر شریف شریف‌اف قهرمان المپیک لندن از آذربایجان با نتیجه قاطع ۷ بر صفر پیروز شد. وی در سومین مبارزه نیز ساکولوف از روسیه و دارنده مدال برنز زیر ۲۳ سال اروپا را با نتیجه ۱۲ بر یک از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی رسید.
با توجه به حذف یونس امامی در وزن ۷۰ کیلوگرم و مجتبی گلیج در وزن ۹۷ کیلوگرم، ایران فردا شب نماین ده ای در کشتی آزاد ندارد و پرونده مبارزات نمایندگان ایران با سه مدال برنز حسن یزدانی، پرویز هادی و علیرضا کریمی بسته شد.
رده بندی تیمی این رقابتها فردا شب مشخص می شود.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کشتی آزاد تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۲۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا- قرقیزستان؛ ده بزرگی به مدال برنز رسید

امیررضا ده بزرگی ملی‌پوش کشتی فرنگی در مرحله رده بندی مسابقات قهرمانی آسیا در مصاف با حریف خود پیروز و به مدال برنز رسید.

به گزارش مهر، در دومین روز از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا که به میزبانی بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است، در پنج وزن دوم تیم اعزامی به این مسابقات، چهار کشتی‌گیر به فینال راه پیدا کردند و یک کشتی‌گیر به دیدار رده بندی رفت.

در وزن ۶۰ کیلوگرم امیررضا ده بزرگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر جوی هوانگ از چین تایپه را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم مقابل اسلام جان عزیزاف از تاجیکستان را با نتیجه ۸ بر ۵ از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار مقابل ژولامان شارشنبیکوف قهرمان دنیا از قرقیزستان با نتیجه ۱۱ بر صفر مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد.

او در مرحله رده بندی مقابل بهرام اف از ازبکستان قرار گرفت و با نتیجه ۹ بر صفر به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لالوویچ: نسل جدید کشتی فرنگی ایران موفق می‌شود ایران سوم شد ، آذربایجان قهرمان!

دیگر خبرها

  • مدال نقره قهرمانی کشوری بر گردن کاراته کار قمی
  • شانس مخفی طلای ایران در المپیک
  • تیم ملی کشتی فرنگی ایران به مقام قهرمانی رسید / ۴ مدال طلا،۳ نقره و ۲ برنز
  • کشتی فرنگی ایران مقتدرانه قهرمان آسیا شد
  • یک مدال نقره و یک برنز سهم کشتی گیران فارسی در مسابقات آسیایی
  • دومین طلای روز دوم و چهارمین طلای ایران را ساروی گرفت
  • مدال برنز ده‌بزرگی در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا- قرقیزستان؛ ده بزرگی به مدال برنز رسید
  • امیررضا ده‌بزرگی به مدال برنز آسیا رسید
  • ده بزرگی به مدال برنز رسید