Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرج کمیجانی عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به تشریح جلسه شب گذشته شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مورخ ۲۹مهرماه پرداخت و گفت: در این جلسه اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به نقد و بررسی آخرین اخبار و تحولات داخلی و خارجی کشور پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این جلسه گزارش آخرین بررسی‌های کمیته سیاسی در ارتباط با مجمع عالی اصلاح‌طلبان (پارلمان) به شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ارائه شد. 

کمیجانی خاطرنشان کرد: اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برای  انسجام‌بخشی بیشتر میان جریان سیاسی خود با ملاحظاتی رأی به ادامه فعالیت شورای عالی سیاستگذاری دادند.

وی ادامه داد: تاکید بر موقت بودن شورای عالی سیاستگذاری تا تشکیل مجمع عالی اصلاح طلبان، اصلاح سازو‌کار‌های نحوه عملکرد این شورا در راستای رفع انتقاداتی که به آن وارد است و تلاش برای کاهش و رسیدن به معدلی از حضور اشخاص حقیقی نسبت به اشخاص حقوقی، رفع موانع حقوقی و تاکید بر تاسیس مجمع عالی اصلاح طلبان با مدیریت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از ملاحظاتی بود که دراین جلسه مورد تاکید شورای هماهنگی جبهه اصلاحات قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۲۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد

محمدرضا حسین‌نژاد در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: در سی و ششمین جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست به ریاست رئیس جمهور، با صدور مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن سرب و روی آلبلاغ اسفراین موافقت شد.

وی در ادامه افزود: در این جلسه پس از توضیحاتی درباره مناطق چهارگانه محیط زیست، مورد بازنگری و اصلاح قرار گرفت و با صدور مجوز بهره‌برداری معدن سرب روی آلبلاغ شهرستان اسفراین موافقت شد و مورد تصویب شورای عالی محیط زیست قرار گرفت.

کد خبر 6095327

دیگر خبرها

  • جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزیی، ایران قوی را بسازد
  • آنچه در جلسه شورای عالی باغ مشاهیر اصفهان گذشت
  • بهره‌برداری از معدن آلبلاغ برکات زیادی برای مردم دارد
  • حمایت از ایرانیان خارج از کشور از دغدغه‌های مهم دولت است
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد
  • برگزاری جلسه شورای عالی قضایی استان بوشهر
  • مجری جنجالی صداوسیما به اصلاح‌طلب و اصولگرا رحم نکرد: حرامید! +تصویر
  • جزییات برگزاری چهارمین جلسه شورای عالی محیط زیست
  • مجری صداوسیما: اصلاح طلبی نطفه‌اش حرام است و اصولگرایی لقمه‌اش!
  • نتانیاهو: با هیچ توافقی برای پایان جنگ غزه موافقت نخواهیم کرد