Web Analytics Made Easy - Statcounter



علیرضا کریمی با پیروزی بر رقیب گرجستانی صاحب مدال برنز کشتی آزاد جهان شد.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان در بوداپست مجارستان، علیرضا کریمی در دیدار رده بندی وزن ۹۲ کیلوگرم به مصاف داتو مارساگیشویلی از گرجستان رفت که در یک مبارزه برتر با حساب ۱۲ بر یک حریف خود را شکست داد و صاحب مدال برنز جهان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سومین مدال برنز و آخرین مدال کشتی آزاد ایران در مسابقات جهانی ۲۰۱۸ بوداپست بود.

کریمی دارنده مدال برنز جهان ۲۰۱۵ در مرحله نیمه نهایی وزن ۹۲ کیلوگرم برابر جی‌دن کاکس دارنده مدال برنز المپیک و جهان از آمریکا به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر ۲ مقابل این کشتی‌گیر پر قدرت آمریکایی باخت و او نیز از رسیدن به فینال بازماند. کریمی پیش از این در دور نخست ریکاردو بائز از آرژانتین را ۱۳ بر صفر برد،سپس برابر شریف شریف‌اف قهرمان المپیک لندن از آذربایجان با نتیجه قاطع ۷ بر صفر پیروز شد. وی در سومین مبارزه نیز ساکولوف از روسیه و دارنده مدال برنز زیر ۲۳ سال اروپا را با نتیجه ۱۲ بر یک از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی رسید.

با توجه به حذف یونس امامی در وزن ۷۰ کیلوگرم و مجتبی گلیج در وزن ۹۷ کیلوگرم، ایران فردا شب نماین ده ای در کشتی آزاد ندارد و پرونده مبارزات نمایندگان ایران با سه مدال برنز حسن یزدانی، پرویز هادی و علیرضا کریمی بسته شد.

همچنین عزت الله اکبری در رده پنجم وزن ۷۹ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان قرار گرفت.

رده بندی تیمی این رقابتها فردا شب مشخص می شود.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۲۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های  کشوری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، در شش وزن اول رقابت‌های نونهالان آزاد قهرمانی کشور که از صبح  پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز شد محمد حسین انگزی در وزن ۴۱ کیلوگرم نقره گرفت و رضا جلیلیان در  وزن ۶۸ کیلوگرم بر سکوی سوم ایستاد.
اسماعیل میرزایی در وزن ۳۵ کیلوگرم نیز پنجم شد.
امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت) رقابت‌های شش وزن دوم برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • بویری: بی‌حاشیه بودن و قلب پاک مُهمدی او را رو به جلو می‌برد
  • صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • اسماعیلی فینالیست شد/ سلطانی و ملک‌خطابی به مدال برنز رسیدند
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های  کشوری
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد