Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@07:12:39 GMT

شایعات در مورد پذیرفته شدگان «پزشکی آزاد»

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۲۹۸۲

شایعات در مورد پذیرفته شدگان «پزشکی آزاد»

 خبرگزاری ایرنا: اتفاقات رخ داده در پذیرش دانشگاه آزاد و سرگردانی برخی دانشجویان پزشکی این دانشگاه، سبب ورود مجلس به این ماجرا و فراخواندن سرپرست دانشگاه آزاد به کمیسیون آموزش شد.
فاطمه سعیدی، عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در مورد آخرین وضعیت مشکل دانشجویان پذیرش شده در رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه به ایرناپلاس گفت: برای بررسی این موضوع یک جلسه اضطراری عصر دیروز (یکشنبه) در کمیسیون آموزش با حضور رئیس و معاون دانشگاه آزاد برگزار شد که ایشان توضیحاتی را در این زمینه ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: به گفته آقای محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد، افرادی که تخلف کردند برکنار شدند، ولی فکر نمی‌کنم این برکناری بتواند مشکلی را از این دانشجویان حل کند. در جلسه دیروز تصمیم گرفته شد که کمیته آموزش عالی در کمسیون آموزش، امروز (دوشنبه) با آقای طهرانچی، نماینده وزارت بهداشت و سازمان سنجش جلسه داشته باشد که پیش از ظهر امروز برگزار شد.

**پذیرش چهار هزار دانشجو با مشکل مواجه شده است
عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در مورد جلسه امروز نیز توضیح داد: در این جلسه آقای طهرانچی اعلام کردند آمار منتشر شده در فضای مجازی در مورد تعداد دانشجویان که پذیرش آن‌ها با مشکل روبه‌رو شده‌اند صحیح نیست و تعداد صحیح چهار هزار نفر هستند. از این تعداد تقریباً ۲۵۰۰ نفر مشکلی نداشته و ساماندهی و پذیرش پیدا می‌کنند. برای ۱۵۰۰ نفر باقی مانده نیز دنبال راهکار هستند تا مشکلی برای این دانشجویان پیش نیاید، چون مشکل از مسئولان واحد‌های دانشگاه آزاد بوده است و آن‌ها در تعداد پذیرش‌ها تخلف کرده‌اند.
سعیدی ابراز امیدواری کرد تا روز شنبه هفته آینده دانشگاه آزاد، وزارت بهداشت و سازمان سنجش به یک‌راه حل مشترک برای حل مشکل این دانشجویان برسند.

منبع: فردا

کلیدواژه: شایعات پذیرفته شدگان پزشکی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۲۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرگز به ژاوی نگفتم برادرت را بیرون کن

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی که بعد از شکست مقابل ویارئال گفته بود در پایان فصل بارسا را ترک خواهد کرد، منصرف شد و چند روز پیش در یک نشست خبری اعلام کرد تا پایان قراردادش که ژوئن 2025 است، می ماند.

فشارهای خوان لاپورتا باعث شد تا ژاوی از تصمیم خود عقب نشینی کند. شایعات در مورد فشارها روی ژاوی برای اصلاحاتی در کادر فنی اش زیاد است و برای مثال می گویند از او خواسته شده اسکار، برادرش، را بیرون کرده یا از اختیاراتش کم کند. شایعات قوی وجود دارد که این اصرارها از سوی دکو، مدیر ورزشی، بارسلوناست.

دکو دیشب قبل از بازی بارسا-والنسیا، به این شایعات واکنش نشان داد: «ما روی ژاوی حساب می کردیم و به همین دلیل با او تا 2025 تمدید شد. او خودش در مورد دلایل ماندن توضیح داد. ژاوی را مشتاق و باانگیزه می بینم و اطمینان دارد که می تواند برای بارسا کارهای مهمی انجام دهد و این مهمترین اصل بود. ما جلسه ای هفته قبل داشتیم و همینجا باید بگویم این شایعات در مورد اصرار من برای اخراج اسکار دروغند. اصلا این بحث در جلسه مطرح هم نشد. هیچکدام از این اخبار صحت ندارند و آنها را باور نکنید.»

دیگر خبرها

  • پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری صلاحیت علمی دارند/ چرا سازمان ثبت اسناد و املاک بهانه‌تراشی می‌کند؟
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود
  • هرگز به ژاوی نگفتم برادرت را بیرون کن
  • آمادگی دانشگاه فردوسی برای پذیرش دانشجویان آمریکایی + عکس
  • اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد