Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-23@19:56:35 GMT

مدال برنز جهان از آن کریمی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۳۰۱۵

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری صداوسیما؛ در ادامه رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان در بوداپست، علیرضا کریمی در دیدار رده بندی وزن ۹۲ کیلوگرم به مصاف داتو مارساگیشویلی از گرجستان رفت که در یک مبارزه برتر با حساب ۱۲ بر یک حریف خود را شکست داد و صاحب مدال برنز جهان شد.­

کریمی دارنده مدال برنز جهان ۲۰۱۵ در مرحله نیمه نهایی وزن ۹۲ کیلوگرم­­مقابل جی‌دن کاکس دارنده مدال برنز المپیک و جهان از آمریکا با نتیجه ۵ بر ۲ شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

­

کریمی پیش از این در دور نخست­ریکاردو بائز از آرژانتین را ۱۳ بر صفر­­برد،سپس مقابل شریف شریف‌اف قهرمان المپیک لندن از آذربایجان با نتیجه قاطع ۷ بر صفر پیروز شد.­

وی در سومین مبارزه­ساکولوف از روسیه و دارنده مدال برنز زیر ۲۳ سال اروپا را با نتیجه ۱۲ بر یک از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی رسید.

پرونده نمایندگان کشتی آزاد ایران در این دوره از رقابت ها با سه مدال برنز حسن یزدانی، پرویز هادی و علیرضا کریمی بسته شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کشتی جهانی گرجستان کریمی برنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۳۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسور ایرانی از قهرمانی اروپایی دور شد

به گزارش "ورزش سه"، در اولین بازی از سری فینال‌های لیگ برتر والیبال رومانی، تیم آرکادا گالاتی با پاسور ایرانی خود جواد کریمی با نتیجه سه بر دو برابر کورونا براسوف شکست خورد تا فینال اول را واگذار کند.

در این دیدار کورونا براسوف ست‌های اول، سوم و پنجم را به ترتیب با نتایج 25 بر 16، 25 بر 17 و 15 بر 12 برد و یاران جواد کریمی در تیم آرکادا گالاتی نیز ست‌های دوم و چهارم را با نتیجه 25 بر 19 و 25 بر 20 بردند ولی نتوانستند از این شکست جلوگیری کنند.

در این مسابقه جواد کریمی پاسور ملی پوش تیم آرکادا گالاتی، در چهار ست و نیمی که برای تیمش بازی کرد توانست شش امتیاز کسب کند که برای یک پاسور آمار بسیار خوبی است.

دیدار دوم فینال بین این دو تیم کمتر از بیست و چهار ساعت دیگر برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • پاسور ایرانی از قهرمانی اروپایی دور شد
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال/ صفری به مدال برنز رضایت داد
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • «دیوید تیلور» المپیک پاریس را از دست داد
  • رقیب آمریکایی یونس امامی در المپیک مشخص شد
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفانش را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفان قاسمپور را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم