Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-29@05:23:18 GMT

4 روز اقامت در متل قو 1500 ریال+عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۳۰۴۵

4 روز اقامت در متل قو 1500 ریال+عکس

رکنا: آگهی تور متل قو به قیمت ۱۵۰۰ ریال را مشاهده می کنید که قدمتی بیش از 40 سال دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

انتشار فیلم جدید از خارج کردن جسد خاشقچی از کنسولگری عربستان + فیلم این پزشک در ایرانشهر راز بی شرمانه ای داشت! صدها سکه طلا کشف شد+عکس عکس زن چادری در گورستان برفی غوغا کرد! + جزییات 2 اتفاق مشابه در یک روز / وحشت مسافران هواپیمای پرواز تهران کیش! ماجرای قتل جنجالی دکتر تهرانی چه بود ؟ / خانواده هکی فاش کردند! خاشقجی ابتدا تلفنی با بن سلمان حرف زد و بعد کشته شد! / 4 تماس با ولیعهد در روز قتل آزادی یک فرمانده ایرانی از دست داعشی ها! + جزییات رسوایی جدید دیگر اعضای شورای شهر این بار در استان تهران! این مرد را می شناسید؟! / او به دختران تهرانی رحم نمی کرد! + فیلم تجاوز پسر معلم به دختر 5 ساله در دستشویی مهدکودک + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز فجیع به دختر 6 ساله در کنار کانال آب + عکس شکار دختران بد حجاب با تاکسی خطی یک روز شوهرم با زن دوستش صمیمی اش فرار کرد ! جسد خاشقجی در 3 صندوق سیاه به کنسولگری عربستان برگشت +آخرین عکس قبل از مرگ جدیدترین خبر/ دستگیری یک زن در حادثه تروریستی اهواز حمله خونین دانش‌آموز اهوازی به معاون مدرسه! تلاش برای رفع توقیف فیلمی با بازی فاطمه معتمدآریا ۹ واقعیت در مورد ارتش بن‌سلمان / جاسوس ولیعهد سعودی را بشناسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه عکس اقامت تومان قو متل عکس ایران دختر فیلم قتل ایرانی زندگی اینستاگرام تهران پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۳۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو مسافر تهرانی در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ مسئول واحد فراهم آوری اعضاء پیوندی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: کبد مسعود پیک مرد ۶۴ ساله تهرانی که برای مسافرت به گیلان آمده بود بر اثر خونریزی مغزی دچار مرگ مغزی شده بود برای پیوند به بیمارستان بوعلی شیراز منتقل شد.
دکتر سیامک ریماز افزود: کبد این بیمار مرگ مغزی با هواپیما برای پیوند به بیماری بدحال به بیمارستان بوعلی شیراز ارسال شد.
وی با بیان اینکه پارسال اعضای بدن ۳۳ بیمار مرگ مغزی شده در گیلان اهدا شد، گفت:۴ پیوند قلب، ۳۹ پیوند کلیه و ۲۹ پیوند کبد در این مدت ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • بازداشت مولوی پاکستانی حین تجاوز به دختر 12 ساله
  • چه پروژه‌ هایی در سال ۱۴۰۲ برای تهرانی ها افتتاح شد؟
  • (ویدئو) بازداشت یک مولوی هنگام تجاوز به دختر ۱۲ ساله‌ای که برای آموزش قرآن آمده بود!
  • فلیپه ملو: دنی آلوز و روبینیو باید حبس‌شان را بکشند و درس عبرت شوند
  • وقتی مظفرالدین شاه در یک نمایش فقط دختران خوشگل را می‌بیند!
  • وداع تهرانی‌ها با تازه شهید مدافع حرم
  • اهدای عضو مسافر تهرانی در رشت
  • دختران بابلی در تیم ملی فوتبال جوانان
  • اهدای عضو یک تهرانی در رشت
  • نقش غرب در جنایت تجاوز صهیونیست‌ها به زنان غزه