Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@00:21:15 GMT

امکانات موجود با نیازهای مردم اسلامشهر تطابق ندارد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۳۲۲۱

امکانات موجود با نیازهای مردم اسلامشهر تطابق ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مرسلپور شامگاه دوشنبه در مراسم دیدار جمعی از نمایندگان مجلس با مردم اسلاشمهر طی سخنانی گفت: باید تمام سعی خود را بکنیم، که زندگی مردم در رفاه، آسایش و امنیت باشد، اما گاهی اوقات برخی معادلات جهانی و منطقه ای این تلاش ها را تحت الشعاع قرار دهد، ملت ما نیز به دلیل آزادی خواهی و استقلال طلبی دشمنان متعددی دارد، در دوران جنگ تحمیلی و دیگر مشکلات توانستیم، از مشکلات سربلند بیرون بیاییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز همه ما در هر بخشی دغدغه مشکلات مردم و مسائل مختلف را داریم، اما قطعا این پیچ تاریخی را نیز با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت و لازمه این امر، یکپارچگی و وحدت در عمل است.

سرپرست فرمانداری اسلامشهر گفت: نباید برنامه های خود را به دلیل مشکلات موجود متوقف کنیم، خیر، باید با انرژی پیش رفته و از مردم نیز کمک بگیریم، شرایط فعلی و سختی های موجود موقتی و گذرا است.

وی با بیان این که وزن و نیاز مردم اسلامشهر با امکانات موجود تطابق ندارد، گفت: البته خدمات بیشمار و موثری در ۴۰ سال گذشته پیروزی انقلاب اسلامی انجام شده است، که باید برای مردن تبیین شود، به عنوان مثال اگر کمک دولت نبود، شهرداری ها قادر به ارائه خدمات و حتی پرداخت حقوق و مزایای کارمندان خود نبودند، در حوزه صنعت با وجود فعالیت ۶ هزار و ۷۳۲ کارخانه و کارگاه در اسلامشهر، کم ترین مشکل را داشتیم، در حوزه عمران و آبادی در بخش های مختلف اقدامات مناسبی انجام شده که تا ایام الله دهه فجر تبیین خواهد شد.

مرسلپور اضافه کرد: ما امروز به غیر از جنگ اقتصادی در شرایط جنگ روانی علیه نظام اسلامی هستیم، باید بدانیم، کمبودی در کشور نداریم، تمام مایحتاج زندگی مردم از محل های دولتی و با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار داده شده است و نمایندگان مجلس نیز در این زمینه کمک های مناسبی به دولت داده اند.

کد خبر 4438537

منبع: مهر

کلیدواژه: اسلامشهر فرمانداری اسلامشهر اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی بوشهر گرگان مرز مهران مشهد کرمانشاه یاسوج شهرکرد شیراز خرم آباد خطبه های نماز جمعه سنندج مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۳۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات مردمی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با هدف رسیدگی به مشکلات

علی سلاجقه رییس سازمان حفاظت محیط زیست در ملاقات با مردم ضمن استماع مشکلات و درخواست‌های مراجعان، دستورات مقتضی را در جهت رفع مشکلات آنان صادر کرد. در سلسله برنامه‌های ملاقات مردمی علی سلاجقه با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم با اقشار مختلف مردم از استان‌های مختلف کشور دیدار و ضمن قرار گرفتن در جریان مسائل و مشکلات آنان به صورت موردی دستورات مقتضی صادر شد.

در سفرهای استانی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در سال گذشته نیز ملاقات‌های مردمی به منظور پاسخگویی و دریافت مکاتبات و درخواست‌های مراجعان صورت گرفته است.

متقاضیان برای هماهنگی جهت دیدار با رئیس سازمان حفاظت محیط زیست می‌توانند در روزهای کاری از ساعت ۸ تا ۱۶ با شماره تلفن ۸۸۲۴۱۶۶۵ تماس حاصل کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • نگاه دولت سیزدهم به کردستان یک نگاه ویژه است
  • طالبان: ماجرای بدخشان حل‌وفصل شد
  • ملاقات مردمی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با هدف رسیدگی به مشکلات
  • توان و ایده مردم در رفع مشکلات مورد استفاده قرار می‌گیرد
  • شوش و کرخه قطب کشاورزی خوزستان و کشور محروم از تسهیلات و امکانات کشاورزی
  • خسارت ۴۹۰ میلیارد تومانی سیل به بخش دُرُح سربیشه
  • کاهش مشکلات جامعه با تحول در نظام آموزشی امکان‌پذیر است
  • برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد
  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌